Google ще конкурира LinkedIn с ново приложение за търсене на работа

Google ще конкурира LinkedIn с ново приложение за търсене на работа Снимка: pixabay

От Google заявиха, че са разширили приложението си за намиране на работа в Индия, наречено Kormo Jobs.

По този начин компанията се надява да помогне на милионите безработни, които търсят работа на начално ниво. Освен това Google може да се надява да стане сериозен конкурент на LinkedIn на пазара за търсене на работа, съобщава Tech Crunch.

Компанията за първи път стартира Kormo Jobs в Бангладеш през 2018 г. и разшири географията си до Индонезия миналата година. Също така по-рано Google направи Kormo достъпно в Индия под търговската марка Jobs as a Spot on Google Pay.

 
Приложението Kormo Jobs не само помага на потребителите да намират работни места, но също така им помага да придобият нови умения и да създават бързо CV.

Бики Ръсел, регионален мениджър и ръководител на операции в Kormo Jobs, заяви, че в бъдеще компанията ще продължи да инвестира в добавяне на нови функции и работни места в приложението.

 След пандемията ситуацията на работните места се промени, като търсенето се прехвърли към нови услуги, които изискват различни умения и опит. Компании от всякакъв мащаб са изправени пред предизвикателствата на новата норма, докато търсещите работа трябва бързо да се адаптират към тази промяна.

Радваме се, че можем да играем полезна роля в работата в мрежа, за да променим живота си, включително и да въведем важни функции като дистанционно интервю в началото на тази година, за да осигурим социално дистанциране.

    Бики Ръсел, мениджър и ръководител на операциите в Kormo Jobs.

Този ход още веднъж демонстрира нарастващия интерес на Google за намиране на голям брой заявки, свързани с работа. През 2017 г. компанията стартира търсачка за намиране на работа в САЩ и оттогава се разшири на няколко пазара. По-рано този месец компанията стартира функция за виртуална визитка в Индия.

Популяризирането на Google в тази категория може да бъде пагубно за LinkedIn, който няма видимо присъствие на развиващите се пазари. В Индия, например, през юли LinkedIn имаше около 24 милиона активни потребители на Android, според App Annie, в сравнение с около 22 милиона за същия период преди година. Google обслужва около 400 милиона потребители в Индия.

А от всяко приложение, което помага на хората да намерят работа от всякакъв вид, ще се възползват десетки милиони индийци, ако не и повече, тъй като страната отчита рекордно високи нива на безработица по време на глобалната пандемия.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: