Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията
- България
- Източник: Unilever
- Текст:
Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Bloomberg: Съветници на Тръмп обсъждат санкции срещу страни, които се отказват от долара
Отпуските в IT сектора се увеличават
Първият световен конкурс за красота „Мис ИИ” вече е факт
България ще има нов железопътен подвижен състав след повече от 20 години чакане
Депутати от ЕС заподозряха Китай в планове да редактира генома на войниците си
Цените на твърдите дискове стигнаха до небето, обвиняват в това ИИ
САЩ изтеглят от пазара милиони въздушни фритюрници
Платформа за електронна поща обвини Google, че затруднява бизнеса ѝ
Мръсният въздух е променил половите предпочитания на насекомите
КЕШ клуб
300
3 000
30 000