
От киберзаболявания страдат 30% от геймърите
- Смарт устройства
- Текст:

Интензивността и правдоподобността на виртуалната реалност (ВР) влияят отрицателно върху състоянието на 30-80% от геймърите: това се нарича киберболест.
За да разберат как новите технологии влияят на нашите организми, изследователи от университета в Мериленд записвали мозъчната активност на потребителите на виртуална реалност с помощта на електроенцефалография (ЕЕГ).
Има няколко теории за произхода на киберзаболяването, но все още няма систематичен и количествен начин за изучаването му. Ново изследване може да помогне да се направи виртуалната реалност достъпна за повече хора.
В новата работа авторите са успели да установят корелация между регистрираната мозъчна активност и симптомите, съобщени от доброволци. Това ще помогне на когнитивните психолози, разработчиците на игри и терапевтите да научат повече, за да предотвратят киберзаболявания.
Участниците също така се отчитали в реално време за нивото на дискомфорт с помощта на джойстик. Това помогнало на изследователите да определят кой момент е предизвикал влошаване на негативните симптоми.
По материали на link.springer.com.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Тръмп си намери оправдание да отлага очакваните санкции срещу Русия (обзор)

OpenAI изиска чатовете на майката на децата на Мъск и негови приближени лица

Аптеките в Германия се сблъскват с липса на медикаменти

Япония е рекордьор по столетници

Анонимна класация ще отличи „най-тъпото” използване на изкуствен интелект

Русия и Беларус подновиха военните учения „Запад“

Светът реагира на руското нахлуване с дронове над Полша

Албания първа в света назначи изкуствен интелект за министър
