
От киберзаболявания страдат 30% от геймърите
- Смарт устройства
- Текст:

Интензивността и правдоподобността на виртуалната реалност (ВР) влияят отрицателно върху състоянието на 30-80% от геймърите: това се нарича киберболест.
За да разберат как новите технологии влияят на нашите организми, изследователи от университета в Мериленд записвали мозъчната активност на потребителите на виртуална реалност с помощта на електроенцефалография (ЕЕГ).
Има няколко теории за произхода на киберзаболяването, но все още няма систематичен и количествен начин за изучаването му. Ново изследване може да помогне да се направи виртуалната реалност достъпна за повече хора.
В новата работа авторите са успели да установят корелация между регистрираната мозъчна активност и симптомите, съобщени от доброволци. Това ще помогне на когнитивните психолози, разработчиците на игри и терапевтите да научат повече, за да предотвратят киберзаболявания.
Участниците също така се отчитали в реално време за нивото на дискомфорт с помощта на джойстик. Това помогнало на изследователите да определят кой момент е предизвикал влошаване на негативните симптоми.
По материали на link.springer.com.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Цените на петрола скочиха

Британският премиер направи изявление относно изпращането на войски в Украйна

Създадоха първия в историята музикален албум на основата на записи от сеизмични вълни

Израел продължава ударите срещу Иран

Категоризираните апартаменти, стаи и къщи за гости са вписани в туристическия регистър

Второ военно огнище в Близкия изток (обзор)

Air India направи изявление относно броя на загиналите при самолетната катастрофа

Акциите на Boeing поевтиняха с 8% след самолетната катастрофа в Индия
