
От киберзаболявания страдат 30% от геймърите
- Смарт устройства
- Текст:

Интензивността и правдоподобността на виртуалната реалност (ВР) влияят отрицателно върху състоянието на 30-80% от геймърите: това се нарича киберболест.
За да разберат как новите технологии влияят на нашите организми, изследователи от университета в Мериленд записвали мозъчната активност на потребителите на виртуална реалност с помощта на електроенцефалография (ЕЕГ).
Има няколко теории за произхода на киберзаболяването, но все още няма систематичен и количествен начин за изучаването му. Ново изследване може да помогне да се направи виртуалната реалност достъпна за повече хора.
В новата работа авторите са успели да установят корелация между регистрираната мозъчна активност и симптомите, съобщени от доброволци. Това ще помогне на когнитивните психолози, разработчиците на игри и терапевтите да научат повече, за да предотвратят киберзаболявания.
Участниците също така се отчитали в реално време за нивото на дискомфорт с помощта на джойстик. Това помогнало на изследователите да определят кой момент е предизвикал влошаване на негативните симптоми.
По материали на link.springer.com.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Цената на златото падна под 3200 долара за тройунция

Развитието на иницииран от Тръмп проект за ИИ се забави заради американските мита

Microsoft ще съкрати 6 000 служители по целия свят

САЩ приеха бежанци по ускорена процедура

Bitcoin поскъпна до $105 000 - това е рекорд от януари 2025 г.

Заплахите и възможностите за купувачите в дигитална среда

Nissan ще съкрати 20 000 работни места

Хамас освободи един израелски заложник
