Дигиталните плащания с часовник стават по-бързи и сигурни

Дигиталните плащания с часовник стават по-бързи и сигурни Снимка: pixabay.com

Клиентите на Fibank, които имат карта Visa от банката и ползват услугата Fitbit, могат да пазаруват само с едно докосване

Във времената, когато дигиталните технологии категорично превземат голяма част от трансакциите, потребителите предпочитат сигурните и безконтактни операции. Поредният иновативен проект в тази посока е партньорството между Fibank (Първа инвестиционна банка), Fitbit и Visaплащане с часовник само с едно докосване до терминала.

Fitbit Pay позволява на клиентите да добавят своите издадени от Fibank карти Visa към съвместимите преносими устройства Fitbit. Клиентите ще могат да извършват плащания на POS терминали, които поддържат технология за безконтактно плащане, без да е необходимо да изваждат картата си.

Fitbit Pay понастоящем се предлага във Fitbit Sense, серията от интелигентни часовници Fitbit Versa, Fitbit Ionic, Fitbit Charge 4 и Fitbit Charge 3 Special Edition. Следвайки прости стъпки в приложението Fitbit на Android или iOS, потребителите могат бързо да добавят своите карти от Fibank към дигиталния Fitbit Wallet. 

Клиентът избира защитен ПИН по време на настройката на устройството за допълнително ниво на сигурност. Освен това използването на технологията за токенизиране на Visa прави всяко онлайн или мобилно разплащане сигурно и лесно, като замества потребителските профили с уникален цифров идентификатор или „токен“, различни за всяко устройство. По този начин данните за акаунта и картата никога не се споделят, което дава по-висока сигурност на дигиталните трансакции.

Във връзка със стартирането на плащанията през Fitbit pay главният изпълнителен директор и председател на управителния съвет на Fibank Никола Бакалов казва: „За нас е удоволствие Fibank да бъде първата българска банка, представяща на потребителите дигиталните плащания с часовник Fitbit. През годините доказахме, че иновациите във всяка сфера на банкирането са наш приоритет – предложихме първата безконтактна карта, въведохме мобилните плащания със смартфон и часовник, непознати дотогава на пазара. В ситуацията, в която ни постави 2020 г., продължаваме да работим за удобството и сигурността на клиентите ни, като скоро ще ги изненадаме с още нови услуги.“

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: