Стартира конкурсът „Най-добра българска фирма на годината“

Стартира конкурсът „Най-добра българска фирма на годината“ Снимка: ПИБ

Деветото издание, организирано от Първа инвестиционна банка, ще излъчи победители в пет категории

За девета поредна година авторитетният конкурс „Най-добра българска фирма на годината“ ще отличи най-успешните ни компании.

Инициативата се провежда благодарение на Първа инвестиционна банка (Fibank). Мисията на проекта е да насочи общественото внимание към добрите примери в бизнеса, да докаже, че в България има компании на световно ниво и да популяризира техните успешни бизнес модели. Надпреварата е дългосрочна и устойчива инициатива с амбицията да мотивира българските фирми да бъдат конкурентоспособни и иновативни.

Компетентно жури ще отличи компаниите, които са със стабилен растеж, показват възможности за справяне в конкурентна среда, имат капацитет за навлизане на нови пазари, развиват успешни стратегии и прогресивни бизнес идеи и успяват да наложат своята търговска марка. Предвид пандемията от COVID-19, един от акцентите тази година ще бъде потенциалът на компаниите за справяне с кризисни ситуации и за икономическо възстановяване след кризата.

Задължително условие за участие е дружествата да имат български капитал, български мениджмънт и да представляват българска марка.

Членове на журито са водещи имена от бизнеса и медийните среди у нас катоЧавдар Златев – изпълнителен директор и член на УС  на Fibank, социологът Кънчо Стойчев – председател на „Произведено в България – съюз на малкия и среден бизнес“, финансистът Емил Хърсев, Венелина Гочева – собственик и управител на Медийна Група България, Йордан Матеев – издател на списание Forbes-България, и Ваня Манова - регионален мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.

Интересът към престижния конкурс е трайно висок – в последното издание се включиха близо 300 фирми. Категориите, в които компаниите се състезават, са „Микро и малка фирма“, „Средна и голяма фирма“ и „Най-успешна българка в бизнеса - награда за женско предприемачество“. Всяка година се присъжда и специална награда за „Фирма на публиката“, която се избира с онлайн гласуване.

Компаниите, които искат да участват в надпреварата, е необходимо да попълнят кратък електронен въпросник, който може да бъде намерен на сайта на конкурса. Заявки за участие ще се приемат до 19 септември 2021 г.

Последвайте ни в ТЕЛЕГРАМ

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: