Стартира конкурсът „Най-добра българска фирма на годината“

Стартира конкурсът „Най-добра българска фирма на годината“ Снимка: ПИБ

Деветото издание, организирано от Първа инвестиционна банка, ще излъчи победители в пет категории

За девета поредна година авторитетният конкурс „Най-добра българска фирма на годината“ ще отличи най-успешните ни компании.

Инициативата се провежда благодарение на Първа инвестиционна банка (Fibank). Мисията на проекта е да насочи общественото внимание към добрите примери в бизнеса, да докаже, че в България има компании на световно ниво и да популяризира техните успешни бизнес модели. Надпреварата е дългосрочна и устойчива инициатива с амбицията да мотивира българските фирми да бъдат конкурентоспособни и иновативни.

Компетентно жури ще отличи компаниите, които са със стабилен растеж, показват възможности за справяне в конкурентна среда, имат капацитет за навлизане на нови пазари, развиват успешни стратегии и прогресивни бизнес идеи и успяват да наложат своята търговска марка. Предвид пандемията от COVID-19, един от акцентите тази година ще бъде потенциалът на компаниите за справяне с кризисни ситуации и за икономическо възстановяване след кризата.

Задължително условие за участие е дружествата да имат български капитал, български мениджмънт и да представляват българска марка.

Членове на журито са водещи имена от бизнеса и медийните среди у нас катоЧавдар Златев – изпълнителен директор и член на УС  на Fibank, социологът Кънчо Стойчев – председател на „Произведено в България – съюз на малкия и среден бизнес“, финансистът Емил Хърсев, Венелина Гочева – собственик и управител на Медийна Група България, Йордан Матеев – издател на списание Forbes-България, и Ваня Манова - регионален мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.

Интересът към престижния конкурс е трайно висок – в последното издание се включиха близо 300 фирми. Категориите, в които компаниите се състезават, са „Микро и малка фирма“, „Средна и голяма фирма“ и „Най-успешна българка в бизнеса - награда за женско предприемачество“. Всяка година се присъжда и специална награда за „Фирма на публиката“, която се избира с онлайн гласуване.

Компаниите, които искат да участват в надпреварата, е необходимо да попълнят кратък електронен въпросник, който може да бъде намерен на сайта на конкурса. Заявки за участие ще се приемат до 19 септември 2021 г.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: