
Пазарът за продукти за лична грижа ще достигне $14,6 млрд. до 2027 г.
- Анализи
- Автор:

През 2019 г. глобалният пазар за продукти за лична грижа се оценява на 10,3 милиарда долара и се очаква до 2027 г. да достигне 14,6 милиарда долара, нараствайки при комбиниран годишен темп на растеж от 5,9% в периода от 2020 до 2027 година, според анализ на Allied Market Research.
Основните компании производители са:
1. Ashland Global Holdings Inc.,
2. BASF SE
3. Berkshire Hathaway Inc. (The Lubrizol Corporation)
4. Clariant AG
5.Croda International Plc
6.DOW, Inc.
7. Evonik Industries AG
8. J.M. Huber Corporation
9. KCC Corporation (Momentive Performance Materials)
10. Solvay S.A.
Други компании са Wacker Chemie AG, Akzo Nobel N.V., Huntsman International, Cargill, Inc., Lonza Group и пр.
По източник
Синтетичните съставки се прогнозират като най-доходоносния сегмент.
По източник сегментът на синтетичните съставки доминира на пазара на съставки за продукти за лична хигиена през 2019 г. и се очаква да остане най-бързо растящият. Това се дължи на нарастващото търсене на продукти за грижи за кожата и други продукти за лична хигиена от развиващите се икономики, заедно с увеличаване на покупателната способност на потребителите.
По тип приложение
Повърхностноактивните вещества се прогнозират като най-доходоносния сегмент.
По тип съставки сегментът на повърхностноактивните вещества има най-високият пазарен дял от около 23,5% през 2019 г. и се очаква да запази същия през прогнозния период. Това се дължи на нарастващото търсене на препарати против стареене от нарастващото население на средна възраст и променящите се модни тенденции.
По насоченост
Грижата за кожата се прогнозира като най-доходния сегмент.
Като приложение сегментът за грижа за кожата представляваше около 33,6% от пазарния дял на продуктите за лична грижа през 2019 г. Това се дължи на нарастващото търсене на продукти за грижа за кожата като продукти за слъчеви кремове, лосиони за тяло, кремове за лице и други.
По региони
Северна Америка заема доминираща позиция през 2019 г. и ще продължи да поддържа преднината през прогнозния период.
По региони Северна Америка се очаква да бъде най-бързо растящият пазар, поради нарастващото търсене на продукти за лична хигиена.
Влияние на COVID-19
Пандемията COVID-19 има неравномерно въздействие върху пазара на продукти за лични грижи, поради наложената изолация почти навсякъде по света, макар че още преди COVID-19 производителите на продукти за лична грижа вече съобщаваха за прекъсване на веригата на доставки.
Освен това, по време на COVID-19, ограниченията за пътуване, бавният износ и внос и спирането на производството доведоха до бавен растеж на пазара и създадоха огромни пречки за множеството производители на козметика, доставчици на съставки и съсобственици по цялата верига. Това доведе до спиране на производството и дистрибуцията в специализираните магазини.
По този начин намаля търсенето на козметични продукти, което от своя страна доведе до бавния растеж на пазара през настоящата и идната година.
Въпреки това, увеличаването на търсенето на продукти за лична хигиена и козметика (дезинфектанти, сапуни и други) и други химикали за почистване на дома поддържа темповете на растеж на пазара на продукти за лична хигиена, което допринася за развитието на този сектор.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

В Германия над 80 хиляди работници от промишлени предприятия излязоха на протест

Служителите на "Гласът на Америка" са пуснати в отпуск

Меркел неочаквано се изказа положително за Русия

Република Сръбска предложи на САЩ партньорство за редкоземните метали

Исторически момент: в САЩ "зелената" енергия за първи път надмина въглищата енергетика

Унгария оттегли ветото си, блокирало санкциите на ЕС срещу Русия

Световните цени на кафето достигнаха 13-годишен максимум

Foxconn: Не бързайте да отписвате инвестициите в изкуствения интелект
