COVID-19 подпомага развитието на пазара за дигитален маркетинг?

COVID-19 подпомага развитието на пазара за дигитален маркетинг?

След COVID-19 стойността на пазара за интернет реклама се очаква да нарасне от 359 млрд. долара през 2020 г. и да достигне 1089 млрд. долара до 2027 г., нараствайки при комбиниран годишен темп на растеж от 17,2%, сочи анализ на Allied Market Reseatrch.

Размерът на глобалния пазар за интернет реклама се оценява на 319 млрд. долара през 2019 г. и се очаква да достигне 1089 млрд. долара до 2027 г., регистрирайки комбиниран годишен темп на растеж от 17,2% от 2020 до 2027 г., сочи анализ на Allied Market Research 

По тип платформа  


Мобилният сегмент е доминиращ през 2019 г. и се очаква това да продължи през следващите години поради различни фактори като увеличение на потребителите на мобилни устройства и мобилен интернет, нарастване на популярността на социалните медии и времето, прекарано на мобилни устройства. Доставчиците на маркетинг услуги, работещи в мобилната рекламна индустрия, създават и развиват мобилно рекламно съдържание, което може лесно да се възпроизвежда от мобилни устройства. Нарастващата тенденция за електронна търговия допълнително стимулира растежа, тъй като все повече хора използват мобилните си телефони, за да сърфират в интернет и да се наслаждават на интернет варианти на пазаруване. 

По потребител на услугата 


Глобалният пазарен дял в интернет рекламата беше доминиран от сегмента на търговията на дребно и електронна търговия през 2019 г. и се очаква да запази своята преднина през следващите години поради нарастването на нуждата от по-малките бизнеси да се конкурират с по-големи организации. Различни търговци на дребно усъвършенстват своите стратегии за интернет реклама, за да дадат възможност на купувачите да знаят за бизнеса им и да насочат трафика към сайта си за електронна търговия. 

По региони 


Северна Америка доминира на пазара за интернет реклама поради нарастването на разходите на рекламодателите за дигитална реклама. Това е основен фактор, който движи растежа на пазара в този регион. Например Олимпийските игри в Токио и изборите през 2020 г. се очаква да увеличат рекламните разходи в САЩ, като спомогнат за ускоряване на растежа на пазара на интернет реклама. Magna Global, стратегическото глобално медийно звено на IPG Mediabrands, очаква в САЩ рекламните разходи да се увеличат със скорост от 5,1% през 2019 г. до 6,6% през 2020 г. Очаква се обаче Азиатско-Тихоокеанският регион да наблюдава най-висок темп на растеж през прогнозния период, тъй като разпространението на мобилни устройства, социални медии и приложения е основният фактор за прогресивно нарастващия пазар на интернет реклама в региона. По-специално в страни като Индия, Китай и Индонезия приложенията имат все по-голямо значение поради повсеместното използване на смартфони.

Анализ на въздействието на COVID-19 


Използването на социалните медии по време на пандемията на COVID-19 се е увеличило неимоверно, което е довело до по-широко разпространение на популяризирането на телевизионни предавания, филми, музика и друго медийно съдържание с целевата аудитория. 
Популяризирането и маркетингът на развлекателното и медийното съдържание през Instagram, Facebook и Twitter се превърнаха в тенденция в последно време, тъй като социалните медии помагат за ангажирането на аудиторията в съдържанието и създават вълнение преди пускането му на съответните платформи. 
Нарастването на нуждата от мултинационални компании да станат по-достъпни, търсещи и видими в интернет води до растежа на пазара за рекламиране в търсачките. Очаква се сегментът за реклама в социалните медии да има на най-висок ръст поради нарастващата им употреба.


След COVID-19 стойността на пазара за интернет реклама се очаква да нарасне от 359 млрд. долара през 2020 г. и да достигне 1089 млрд. долара до 2027 г., нараствайки при комбиниран годишен темп на растеж от 17,2%. 


Настоящата оценка за 2027 г. се очаква да бъде по-висока от оценките преди COVID-19. Избухването на COVID-19 има слабо влияние върху растежа на пазара на интернет реклама. Предвижда се, че различните марки могат да намалят разходите си за реклама предвид икономическото въздействие на COVID-19; 


Нарастването на трафика в социалните медии представи уникални възможности за взаимодействие с онлайн аудитории, като същевременно запазва високата осведоменост за марката. Затварянето на държавитете и строгите противоепидемиологични мерки карат всички бизнеси и търговци да се адаптират към новата ситуация и да актуализират своите онлайн маркетингови стратегии. Очаква се бизнесите да инвестират повече в онлайн реклама поради пандемията, която подхранва растежа на пазара. Според Бюрото за интерактивна реклама (IAB), се очаква да има спад от 24% на традиционните разходи за телевизионна реклама през 2020 г. спрямо 2019 г. 

Топ 10 доставчици на услугата: 

1. Alibaba Group Holding Limited 
2. Google LLC 
3. Baidu, Inc. 
4. Amazon.com, Inc. 
5. International Business Machines Corporation 
6. Facebook, Inc. 
7. Microsoft Corporation 
8. Twitter Inc. 
9. Verizon Communications Inc. 
10. Hulu LLC. 
 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: