Най-използваните услуги вече са онлайн за клиентите на ОББ

Най-използваните услуги вече са онлайн за клиентите на ОББ Снимка: pixabay.com

Заявленията и документите, обменяни в платформата „ОББ Дигитален портал“, се подписват от двете страни чрез квалифициран електронен подпис (КЕП)

Обединена българска банка (ОББ) лансира нова уеб-базирана платформа „ОББ Дигитален портал“ за улеснение на своите бизнес клиенти. Чрез нея имат възможност да изпратят заявления за най-често използваните некредитни продукти и услуги изцяло онлайн. Заявленията и документите, обменяни в платформата, се подписват от двете страни чрез квалифициран електронен подпис (КЕП), което изключва необходимостта от посещение на офис на банката.

С „ОББ Дигитален портал“ клиентите от бизнес сегмента могат безплатно и в удобно за тях време да изпращат подписани с КЕП заявления за нови сметки и депозити, издаване на кредитни/дебитни карти, бизнес пакети, ПОС терминали, инкасо, банкови реферeнции и др. 

Достъп до портала имат всички бизнес клиенти на ОББ, които използват електронно банкиране през секция „Дигитални заявки“. Интуитивният дизайн на платформата позволява бързо и лесно попълване и изпращане на заявленията за некредитни услуги, като постъпващата информация се пази строго поверително съгласно всички регулаторни изисквания и при високо ниво на сигурност. 

След „ОББ Портал Търговско финансиране“, който стартира през декември 2020 г., „ОББ Дигитален портал“ е продължение на цялостната концепция за дигитални решения за бизнеса, разработени от банката. От края на октомври 2020 г. бе въведено дигитално подписване с КЕП на документи, свързани с кредити на бизнес клиенти от МСП и корпоративния сегмент.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: