Социалните медии в борба с Covid-19

Социалните медии в борба с Covid-19

® www.wikipedia.org

Избухването на пандемията Covid-19 доведе до строги мерки за социална изолация. А това - до засилена употреба на платформите на социалните медии. От своя страна социалните платформи са дотатъчно зрели и също са ефективно средство за подпомагане на усилията, положени от човечеството.   
Предлагаме ви преглед на някои от водещите социални медии, които се включиха в борбата срещу новия коронавирус:

Facebook 
Гигантът на социалните медии Facebook пусна специализиран „Коронавирус (Covid-19) Информационен център“, който твърди, че обслужва „цялата информация“ за пандемията на едно място. Информационният център на Facebook има актуализации от здравни организации като Световната здравна организация (СЗО) и Министерството на здравеопазването и семейните грижи. Извеждат се съвети как да опазим себе си и тези около нас. 
Facebook също така помага на хората с „начини да се справят с това да останат у дома“. Платформата допълнително подпомага събирането на средства за СЗО.   

Twitter 
Сайтът за микроблогинг се фокусира върху предоставянето на специфична за всяка държава информация за пандемията. В стремежа си да прави проверка за фалшивите новини, Twitter предлага опция за директно сърфиране чрез туитове от властите, включително Кабинета на министър-председателя и Министерството на здравеопазването и семейните грижи. 
Дори преди да влезете в Twitter, можете да преминете към секцията „Covid-19 LIVE“. Акцентът е върху популяризирането на хаштаги от властите, включително СЗО. 


Instagram 
Приложението за споделяне на снимки и видео се фокуса върху подкрепа на социалното дистанциране и самоизолация. 
Една от най-забележителните стъпки, предприети от приложението, е забраняването на търсенето на Covid-19 AR ефекти. Приложението също е настроило своя алгоритъм, за да гарантира, че информацията за Covid-19 от съответните източници се появява в горната част на емисията му. Тези източници включват СЗО и здравните министерства на различни страни. 
Освен това приложението насърчава своите потребители да останат в домовете си. За целта те предлагат стикери „стой у дома“ и въведоха инструмент за сърфиране в Instagram заедно с приятели през видео чат. 

Likee  
Кратката видео платформа предприе няколко инициативи за повишаване на осведомеността за новия вирус, започвайки с пускането на табло, показващо данни на Министерството на здравеопазването и семейните грижи и Световната здравна организация. 

LinkedIn   
LinkedIn, социалната медия за професионалисти, създаде страница „Новини и ресурси за коронавирус“. Така формулираната от редакторите на LinkedIn страница съдържа актуализации относно пандемията. Освен това там ще откриете съвети и ресурси за преминаване през кризата Covid-19. Допълнително можете да намерите и най-новите вести от официални източници на информация и да направите кръстосана проверка на източниците.

Прочетете още за:
facebook коронавирус социални медии

  0 
  0