 
                                                    
                                                    
                                                        Информационно претоварване и психично здраве
- SEO & социални медии
- Източник: Forbes
- Автор:
 Снимка: Photo by ROBIN WORRALL on Unsplash
                                
                                                                    Снимка: Photo by ROBIN WORRALL on Unsplash
                                                            
                                Как прекомерната употреба на социални медии се отразява на психичното ни здраве.
                            
                            
                                Докато условията на социално дистанциране продължават и милиони американци остават в изолация, избягването на новини и информация, свързани с коронавируса, е неизбежно. Тази информация е водеща във вечерните новинарски излъчвания в мрежите, изпълва привидно безкрайни часове новини по кабели и се обсъжда от всеки политически разузнавач и дори от комици късно нощем. Коронавирусът продължава да доминира в социалните медии, където много хора сега се обръщат за новини - но трябва ли?
Според ново проучване от Flixed, почти един на всеки шест американци използва YouTube като основна платформа за новини за болестта, докато Facebook все още остава платформа за социални медии номер едно, следвана от Twitter, където хората се обръщат за информация относно болестта.
„Потреблението на новини се увеличи по време на пандемията. Виждаме скок от поне 15 минути на ден въз основа на нашите изследвания", казва Мат Гилеспи, креативен стратег по проекта за Flixed.
„Не мога да кажа, че ситуацията в YouTube ме изненадва", заяви анализаторът на технологичната индустрия Чарлз Кинг от Pund-IT. „През последния четвърт век търговският интернет е служил като платформа за обмен/разпространение на информация с малко контрол“, добави Кинг.
Информационно претоварване и психично здраве
 
В случай на „твърде много информация" цялото това време, прекарано в търсене на новини за COVID-19 в социалните медии, се отразява на психичното здраве на потребителите. Колкото повече време хората отделят за социални медии от избухването на пандемията, толкова повече те съобщават за „по-лошо“ психично здраве.
За потребителите, които прекарват повече време в Reddit, проучването Flixed отбелязва, че 57,6% са заявили, че цялостното им психично здраве е по-лошо, докато само 22,6% казват, че повече време, прекарано в четене за COVID-19, подобрява психичното им здраве.
Ограничаването на времето на екрана, особено свързано с коронавирус в социалните медии, също има положително въздействие. Flixed установи, че 43% от хората, които са заявили, че определят срокове за количеството новини за COVID-19, които консумират, съобщават за по-добро състояние на психичното здраве.
„Хората, определящи времеви ограничения за консумация на новините, също бяха по-склонни да съобщават за подобрено психично здраве в сравнение с тези, които не поставят ограничения“, обясни Гилеспи.
                            
                            
                                                                                        
                                                        
                        Според ново проучване от Flixed, почти един на всеки шест американци използва YouTube като основна платформа за новини за болестта, докато Facebook все още остава платформа за социални медии номер едно, следвана от Twitter, където хората се обръщат за информация относно болестта.
„Потреблението на новини се увеличи по време на пандемията. Виждаме скок от поне 15 минути на ден въз основа на нашите изследвания", казва Мат Гилеспи, креативен стратег по проекта за Flixed.
„Не мога да кажа, че ситуацията в YouTube ме изненадва", заяви анализаторът на технологичната индустрия Чарлз Кинг от Pund-IT. „През последния четвърт век търговският интернет е служил като платформа за обмен/разпространение на информация с малко контрол“, добави Кинг.
Информационно претоварване и психично здраве
В случай на „твърде много информация" цялото това време, прекарано в търсене на новини за COVID-19 в социалните медии, се отразява на психичното здраве на потребителите. Колкото повече време хората отделят за социални медии от избухването на пандемията, толкова повече те съобщават за „по-лошо“ психично здраве.
За потребителите, които прекарват повече време в Reddit, проучването Flixed отбелязва, че 57,6% са заявили, че цялостното им психично здраве е по-лошо, докато само 22,6% казват, че повече време, прекарано в четене за COVID-19, подобрява психичното им здраве.
Ограничаването на времето на екрана, особено свързано с коронавирус в социалните медии, също има положително въздействие. Flixed установи, че 43% от хората, които са заявили, че определят срокове за количеството новини за COVID-19, които консумират, съобщават за по-добро състояние на психичното здраве.
„Хората, определящи времеви ограничения за консумация на новините, също бяха по-склонни да съобщават за подобрено психично здраве в сравнение с тези, които не поставят ограничения“, обясни Гилеспи.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
 
                                        
                                        Тръмп и Си Дзинпин стопиха ледовете
 
                                        
                                        Нидерландците обуздаха популистката еуфория
 
                                        
                                        Арестуваха още петима за обира в Лувъра
 
                                        
                                        Етническо напрежение в Западните Балкани
 
                                        
                                        Nvidia стана първата компания с пазарна капитализация над $ 5 трилиона
 
                                        
                                        САЩ: Рискована намеса на изкуствения интелект в съдебната практика
 
                                        
                                        Чуждестранните активи на РОСНЕФТ, застрашени от вторични санкции
 
                                        
                                        Amazon планира да съкрати 14 000 служители
 
                                        
                                        Първата пощенска марка за 2026 г. в България ще бъде посветена на еврото
КЕШ клуб
                        300
                        3 000
                        30 000
                    
                    
                 
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                                                     
                 
                