УниКредит Булбанк с 50% ръст на преводите през телефона

УниКредит Булбанк с 50% ръст на преводите през телефона Снимка: Bulbank

Близо половин милион клиенти използват активно приложението за мобилно банкиране

Ръст от 50% отчита УниКредит Булбанк в броя на преводите, направени от клиенти на банката през приложението за мобилно банкиране. Значителният ръст на годишна база към края на 2020 г. е резултат на постоянните подобрения и налични функционалности на Булбанк Мобайл, както и от променената среда, в която все повече клиенти се доверяват на дигиталните услуги и продукти на банката. Увеличение има и в броя на активните потребители на Булбанк Мобайл, които достигат почти половин милион. 

Подобна е и тенденцията при потребителите, които използват дистанционните канали за плащане на своите битови сметки – за изминалата година плащанията са нараснали с 50%, като тази тенденция се запазва и за първото тримесечие на 2021 г. 

В края на 2020 г. близо 90% от всички плащания са извършени през дигиталните канали на банката Булбанк Мобайл и Булбанк Онлайн.

Последната година засили темповете на дигитализация в УниКредит Булбанк. Клиентът, имайки вече банката в телефона си, може да свърши почти всичко от разстояние: от откриване на сметка до подписване на банкови договори и документи, коментира Виктор Стоянов, директор на управление Дистанционни услуги и дигитални канали. 

Мобилното приложение Булбанк Мобайл дава възможност на клиентите на банката да се възползват напълно отдалечено от традиционни банкови услуги и продукти, като извършват преводи, включително и опцията за създаване на превод посредством QR код, и др.

Освен това мобилното банкиране на УниКредит Булбанк дава възможност на всеки, който иска да стане клиент на банката, да го направи изцяло дистанционно, като открие сметка и заяви своята дебитна карта с доставка на адрес - напълно безплатно. 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: