УниКредит Булбанк въвежда електронно подписване и за корпоративни клиенти

УниКредит Булбанк въвежда електронно подписване и за корпоративни клиенти Снимка: unsplash

Над 85% от бизнес клиентите на банката вече използват дигиталните канали за своите банкови операции

Корпоративните клиенти на УниКредит Булбанк вече могат да подписват документите си електронно. Чрез сертифициран квалифициран електронен подпис (КЕП) или чрез мобилното приложение Evrotrust компаниите имат възможност да подписват, потвърждават и изпращат документи навсякъде и по всяко време, без да е необходимо посещение във филиал на банката. След като подпишат по електронен път, клиентите получават информация за статуса на документа си от обслужващия ги банкер.

Е-подписването е иновативна функционалност, чрез която се подписват и потвърждават документи в дигитална форма. С подписването на електронния документ се идентифицира юридическото лице и съдържащата се в документа информация се защитава от последващи промени. 

Ралука Попеску, директор Корпоративно и инвестиционно банкиране, казва: 

„Нарастващата нужда от използване на онлайн банкиране е очевидна и сега то става предпочитано от юридическите лица, които са наши партньори. Те променят начина си на работа - все повече се интересуват от дистанционни услуги без нужда от хартиен носител - и ние се адаптираме към това и дори сме пионери в новите решения. Повече от 85% от корпоративните ни клиенти вече използват дигиталните ни канали за своите банкови операции."

Подписването може да бъде извършено след заявка на КЕП за юридически лица от легитимен доставчик на квалифицирани удостоверителни услуги в ЕС. При услугата на Evrotrust целият процес е онлайн. Необходимо е само да се свали мобилното приложение, където се прави регистрация чрез снимка на личната карта и селфи. След това системата автоматично издава електронния подпис със съответната валидност.

Всички клиенти на банката, които искат да получат повече информация за новата функционалност, могат да посетят интернет страницата на E-подписване или да се обърнат към обслужващия ги банкер.

Още по темата във

facebook