
Mastercard и мерките за малкия бизнес след COVID-19
- Коментари
- Автор:

Mastercard започна нови модели на сътрудничество в ИКТ сектора. Инвестира и се свързва с по-малко иновативни играчи в цял свят с цел потребителите, търговците, бизнеса и правителствата да реализират по-добре потенциала си в дигиталната икономика.
VibeMarket е проект, който позволи на най-малките търговци да навлязат в онлайн търговията и електронните плащания без да е нужно да изграждат платформи. Той стратира по време на пандемията, за да подпомогне малките бизнеси и търговци да предлагат своите услуги и продукти във виртуална среда, без никакви допълнителни инвестиции от тяхна среда. Плащанията се извършват с myPOS услугата на Mastercard. По този начин търговците ще разполагат с парите си незабавно.
Съвместно с „Изпълнителна агенция за насърчаване на малкия и среден бизвес”, Mastercard разработи гореща линия „Подкрепа на малкия бизнес”, на която микро и малки компании могат да получат информация за кандидатстване по програмите за преодоляване на икономическите последствия от Covid-19.
FintechExpress е акселераторска програма в Европа, която да подпомага развиващи се технологични компании и тяхното навлизане в световните пазари.
Дигитализацията в търговията през 2020 година доведе до по-голяма сигурност и по-интуитивно преживяване. Бързият ръст на дигиталните услуги и електронните плащания доведе до европейска регулаторна рамка.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Златото и петролът запазват позициите си

Безработицата в еврозоната през май неочаквано нарасна

Някои детайли от „сватбата на века”

ЕС скложи край на безмитния селскостопански внос от Украйна

Японски учени разработиха кръв, съвместима с всички кръвни групи

Дуелът Мъск - Тръмп с нова схватка

В Китай се проведе първият в страната турнир по футбол между хуманоидни роботи

Първият в историята спътник за производство на чипове в космоса беше изведен в орбита
