
Mastercard и мерките за малкия бизнес след COVID-19
- Коментари
- Автор:

Mastercard започна нови модели на сътрудничество в ИКТ сектора. Инвестира и се свързва с по-малко иновативни играчи в цял свят с цел потребителите, търговците, бизнеса и правителствата да реализират по-добре потенциала си в дигиталната икономика.
VibeMarket е проект, който позволи на най-малките търговци да навлязат в онлайн търговията и електронните плащания без да е нужно да изграждат платформи. Той стратира по време на пандемията, за да подпомогне малките бизнеси и търговци да предлагат своите услуги и продукти във виртуална среда, без никакви допълнителни инвестиции от тяхна среда. Плащанията се извършват с myPOS услугата на Mastercard. По този начин търговците ще разполагат с парите си незабавно.
Съвместно с „Изпълнителна агенция за насърчаване на малкия и среден бизвес”, Mastercard разработи гореща линия „Подкрепа на малкия бизнес”, на която микро и малки компании могат да получат информация за кандидатстване по програмите за преодоляване на икономическите последствия от Covid-19.
FintechExpress е акселераторска програма в Европа, която да подпомага развиващи се технологични компании и тяхното навлизане в световните пазари.
Дигитализацията в търговията през 2020 година доведе до по-голяма сигурност и по-интуитивно преживяване. Бързият ръст на дигиталните услуги и електронните плащания доведе до европейска регулаторна рамка.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

В Китай заплашиха САЩ с контрамерки в случай че Тръмп увеличи митата

Цените на газа в Европа се понижиха с 2,5 процента

ООН назова основните двигатели на растежа на световната търговия

Всяка шеста бактериална инфекция не се поддава на лечение със стандартни лекарства

Трима икономисти споделят Нобеловата награда за икономика

Войната в Близкия изток – началото на края?

Внимавайте при покупка на тематични костюми и украси за Halloween

Добра итнвестиция ли е изкуственият интелект?
