
Mastercard и мерките за малкия бизнес след COVID-19
- Коментари
- Автор:

Mastercard започна нови модели на сътрудничество в ИКТ сектора. Инвестира и се свързва с по-малко иновативни играчи в цял свят с цел потребителите, търговците, бизнеса и правителствата да реализират по-добре потенциала си в дигиталната икономика.
VibeMarket е проект, който позволи на най-малките търговци да навлязат в онлайн търговията и електронните плащания без да е нужно да изграждат платформи. Той стратира по време на пандемията, за да подпомогне малките бизнеси и търговци да предлагат своите услуги и продукти във виртуална среда, без никакви допълнителни инвестиции от тяхна среда. Плащанията се извършват с myPOS услугата на Mastercard. По този начин търговците ще разполагат с парите си незабавно.
Съвместно с „Изпълнителна агенция за насърчаване на малкия и среден бизвес”, Mastercard разработи гореща линия „Подкрепа на малкия бизнес”, на която микро и малки компании могат да получат информация за кандидатстване по програмите за преодоляване на икономическите последствия от Covid-19.
FintechExpress е акселераторска програма в Европа, която да подпомага развиващи се технологични компании и тяхното навлизане в световните пазари.
Дигитализацията в търговията през 2020 година доведе до по-голяма сигурност и по-интуитивно преживяване. Бързият ръст на дигиталните услуги и електронните плащания доведе до европейска регулаторна рамка.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
