Ролята на вендинг компаниите в пост ковид периода

Ролята на вендинг компаниите в пост ковид периода Снимка: Pixabay

На своя уебинар Европейската вендинг асоциация /ЕВА/ разгледа как Covid кризата промени работното място и как асоциираните компании ще посрещнат новите очаквания

Уебинарът беше модериран от генералният директор на ЕВА Ървин Ветцел.


Отчетено беше, че кризата е задълбочила съществуващи вече тенденции като гъвкава работа, дистанционна работа и дигитализация. Компаниите подновяват наемането на работни помещения, но на краткосрочна база и следят развитието на ситуацията. Очаква се да се утвърди практиката за ползване на пространства за съвместна работа, така че малки групи от служители да могат да се срещат на кратки съвещания. 

Фабиен Клаус от CBC Bank посочи,че банката е въвела работа от вкъщи през последните няколко години, след децентрализацията на централното управление извън Брюксел. В момента компанията работи по хибриден модел, при който служителите присъстват в офиса по 2 дни седмично и екипите са разделени. Това е тенденция, която може би ще продължи и в бъдеще, но трябва да бъдат отчетени и други аспекти като обучението на персонала и осигуряването на кафе по домовете. 


Ян Марк Врилън от Selecta посочи, че новата ситуация предлага възможности за индустрията на самообслужване – безкасово плащане, микромаркети и малки смарт хладилници, телеметрия и възможност да предлагат "кафето-на-работа" вкъщи. 


Участниците се съгласиха, че в бъдеще компаниите ще се придържат към хибридната политика от 2-3 работни дни в офиса на ротационен принцип и действията на вендинг компаниите трябва да отчетат този аспект.