
Ролята на вендинг компаниите в пост ковид периода
- Вендинг индустрия
- Автор:

Уебинарът беше модериран от генералният директор на ЕВА Ървин Ветцел.
Отчетено беше, че кризата е задълбочила съществуващи вече тенденции като гъвкава работа, дистанционна работа и дигитализация. Компаниите подновяват наемането на работни помещения, но на краткосрочна база и следят развитието на ситуацията. Очаква се да се утвърди практиката за ползване на пространства за съвместна работа, така че малки групи от служители да могат да се срещат на кратки съвещания.
Фабиен Клаус от CBC Bank посочи,че банката е въвела работа от вкъщи през последните няколко години, след децентрализацията на централното управление извън Брюксел. В момента компанията работи по хибриден модел, при който служителите присъстват в офиса по 2 дни седмично и екипите са разделени. Това е тенденция, която може би ще продължи и в бъдеще, но трябва да бъдат отчетени и други аспекти като обучението на персонала и осигуряването на кафе по домовете.
Ян Марк Врилън от Selecta посочи, че новата ситуация предлага възможности за индустрията на самообслужване – безкасово плащане, микромаркети и малки смарт хладилници, телеметрия и възможност да предлагат "кафето-на-работа" вкъщи.
Участниците се съгласиха, че в бъдеще компаниите ще се придържат към хибридната политика от 2-3 работни дни в офиса на ротационен принцип и действията на вендинг компаниите трябва да отчетат този аспект.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Цените на петрола скочиха

Британският премиер направи изявление относно изпращането на войски в Украйна

Създадоха първия в историята музикален албум на основата на записи от сеизмични вълни

Израел продължава ударите срещу Иран

Категоризираните апартаменти, стаи и къщи за гости са вписани в туристическия регистър

Второ военно огнище в Близкия изток (обзор)

Air India направи изявление относно броя на загиналите при самолетната катастрофа

Акциите на Boeing поевтиняха с 8% след самолетната катастрофа в Индия
