
Ролята на вендинг компаниите в пост ковид периода
- Вендинг индустрия
- Автор:

Уебинарът беше модериран от генералният директор на ЕВА Ървин Ветцел.
Отчетено беше, че кризата е задълбочила съществуващи вече тенденции като гъвкава работа, дистанционна работа и дигитализация. Компаниите подновяват наемането на работни помещения, но на краткосрочна база и следят развитието на ситуацията. Очаква се да се утвърди практиката за ползване на пространства за съвместна работа, така че малки групи от служители да могат да се срещат на кратки съвещания.
Фабиен Клаус от CBC Bank посочи,че банката е въвела работа от вкъщи през последните няколко години, след децентрализацията на централното управление извън Брюксел. В момента компанията работи по хибриден модел, при който служителите присъстват в офиса по 2 дни седмично и екипите са разделени. Това е тенденция, която може би ще продължи и в бъдеще, но трябва да бъдат отчетени и други аспекти като обучението на персонала и осигуряването на кафе по домовете.
Ян Марк Врилън от Selecta посочи, че новата ситуация предлага възможности за индустрията на самообслужване – безкасово плащане, микромаркети и малки смарт хладилници, телеметрия и възможност да предлагат "кафето-на-работа" вкъщи.
Участниците се съгласиха, че в бъдеще компаниите ще се придържат към хибридната политика от 2-3 работни дни в офиса на ротационен принцип и действията на вендинг компаниите трябва да отчетат този аспект.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
