Meta пусна абонаментна услуга за виртуална реалност

Meta пусна абонаментна услуга за виртуална реалност Снимка: tomsguide.com

Абонатите ще получават достъп до две нови игри месечно

В понеделник Meta обявиха цената на услугата си, наречена,  Meta Quest+ - $ 7,99 на месец или $59,99 годишен абонамент. За ползването ѝ ще бъдат необходими и Meta-слушалките за виртуална реалност (VR) Quest 2, Quest Pro и очакваните на пазара Quest 3. 

Абонаментът е пореден ход на Meta, с който компанията се опитва да измъкне своя VR-сектор от тенденцията на загуби. Като цяло, Meta отчете $ 5,7 милиарда печалба за първите три месеца на тази година, но подразделението ѝ Reality Labs, което произвежда VR слушалките и други продукти, отбеляза за същия период $4 милиарда загуба.

Компанията-майка на Facebook и Instagram е изправена пред конкуренцията на редица технологични фирми, включително гиганта Apple, който този месец представи своите дългоочаквани слушалки за смесена реалност Vision Pro – първият продукт на компанията в сектора на хардуера от почти десетилетие. Устройството ще излезе на пазара в САЩ в началото на следващата година, на цена от $ 3 499 – значително повече от други модели, предлагани в момента, включително VR слушалките на Meta, чиито модели се продават на цени от $299,99 до $999,99.

Компанията на Марк Зукърбърг залага на своята „метавселена” – онлайн свят, където хората могат да играят игри, да работят и да общуват във виртуална среда, използвайки VR слушалки. През февруари миналата година Meta разкри и няколко амбициозни проекта в областта на изкуствения интелект, които Марк Зукърбърг описа като „ключа към метавселената“.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: