
Как вирусът промени потреблението в САЩ
- България
- Източник: New York Times
- Автор:

Хората работят от вкъщи, лекциите са преместени оналйн, малките магазинчета са затворени. Как всичко това се отразява на харченето?
Както се очаква, купуването на хранителни стоки (и битови продукти) е нараснало с почти 50%. За сметка на това американците харчат сравнително по-малко за продукти за красота (приблизително 25% по-малко от обикновеното), както и за ресторанти и забавление (около 30% по-малко), сочи изследване на Earnest Research, публикувано от сп. New York Times в Instagram. Данните представят начина, по който американците са променили потреблението си откакто заразата с COVID-19 настъпи в САЩ.
Най-голям спад се отчита в транспортния сектор, който е тясно обвързан с пътувания извън или вътре в страната. С почти 100% е намаляло купуването на самолетни билети и круизи, както и наемането на коли. Американците също така отказват да харчат пари и за нови жилища.

Отчита се покачване на купуването на електронни книги, абонаменти за видео стрийминг платформи, както и за новинарски сайтове. Най-благоприятно седенето вкъщи се отразява на гейминг сектора, който отчита ръст на продажбите на видео игри с около 80%.
Американските граждани значително са увеличили търсенето на услуги за доставка до домовете, предоставяни от ресторанти. След като жителите седят под ключ, ресторантите и веригите за бързо хранене остават празни. Улиците също са празни, което води до спад на използването на градски транспорт, таксита, споделени пътувания. Респективно глобите за паркинг също са по-малко, което е един от плюсовете хората да стоят вкъщи.
Най-голям спад се отчита в транспортния сектор, който е тясно обвързан с пътувания извън или вътре в страната. С почти 100% е намаляло купуването на самолетни билети и круизи, както и наемането на коли. Американците също така отказват да харчат пари и за нови жилища.

Отчита се покачване на купуването на електронни книги, абонаменти за видео стрийминг платформи, както и за новинарски сайтове. Най-благоприятно седенето вкъщи се отразява на гейминг сектора, който отчита ръст на продажбите на видео игри с около 80%.
Американските граждани значително са увеличили търсенето на услуги за доставка до домовете, предоставяни от ресторанти. След като жителите седят под ключ, ресторантите и веригите за бързо хранене остават празни. Улиците също са празни, което води до спад на използването на градски транспорт, таксита, споделени пътувания. Респективно глобите за паркинг също са по-малко, което е един от плюсовете хората да стоят вкъщи.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите

Атака с камион остави единадесет жертви и много ранени във Ванкувър, Канада (обновена)
КЕШ клуб
300
3 000
30 000