
4 начина да насърчите креативността у служителите си
- Мениджмънт
- Източник: https://www.entrepreneur.com/
- Автор:

Ето няколко начина, по които можете да насърчите креативността у служителите ви:
Съберете групите.
Когато стартирате нов бизнес или продукт, членовете на екипа са особено заети. Всички те са с наведени глави, фокусирани върху това, за което са отговорни. По-голямата част от времето си прекарват в работа с останалите в отдела. Креативните хора не разполагат с много време за взаимодействие. Има начини това да се промени.
Хората от различни групи трябва да си взаимодействат в социална среда. Ако компанията ви се разраства, предложете възможност на колегите си да се срещнат с новите членове на екипа в петък след работа и заедно да развият и споделят визиите си за компанията. На тези срещи могат да се родят някои от най-креативните им идеи.
Излизайте редовно.
Правете нещо извън офиса поне веднъж на тримесечие. Не е задължително това да бъде нещо скъпо или екстравагантно. Може да планирате различни дейности. Каквито и да са, накарайте хората да се включат, защото поставени в различна обстановка, може да изградят взаимоотношения помежду си, които да отключат тяхната креативност. Като извадите служителите си от зоната им на комфорт и ги накарате да взаимодействат помежду си, можете да отворите очите им за нови възможности.
Насърчавайте ги да експериментират.
Декларирайте, че в продължение на няколко часа всеки месец никой няма право да използва компютъра или смартфона си. Вместо екрани, осигурете на всеки служител тетрадка и ги помолете да отделят време за писане, скициране и схемиране на техните мисли и идеи за това как да подобрят бизнеса. Различното усещане при допира на писалката с хартията ще ги принуди да мислят по различен начин. След упражнението ги насърчавайте да откъсват страници от тетрадките си и да ги публикуват на стена с идеи.
Насърчавайте ги да поемат рискове.
Понякога печелим, понякога губим. Хората трябва да бъдат насърчавани да рискуват и да бъдат креативни. Те трябва да знаят, че дори нещо да не работи, това е ценна част от развитието на бизнеса. Един от начините да направите това е да насърчите екипа си да експериментира със странични проекти. Много от тях ще се провалят, но има шанс един от тях да се превърне във вашата следваща голяма идея. И ако опитат нещо, което не работи, уверете ги, че няма опасност това да изложи цялата компания на риск.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
