Как физическите магазини могат да се възползват от онлайн пазаруването

Как физическите магазини могат да се възползват от онлайн пазаруването Снимка: https://pixabay.com/

Свързването на офлайн и онлайн преживяванията на дребно никога не е било по-важно.

Днес животът изглежда много по-различно, отколкото в началото на 2020 г. Използването на технологиите от хората и бизнеса се засилва по време на блокирането, насочвайки ни към работата от разстояние, електронното обучение, електронната търговия и онлайн социалните връзки. Хората прекарват повече време онлайн от всякога и се обръщат към Google, за да изследват и планират своите покупки - както онлайн, така и в реалния живот.

В момента притежаването и управляването на физически магазин е невероятно трудно. И все пак търговците откриват, че максимизирането на тяхното присъствие онлайн може да им помогне да достигнат до потенциални клиенти, които искат да пазаруват лично. Свързването на офлайн и онлайн преживяванията на дребно никога не е било по-важно.

Навиците за пазаруване се променят драстично през последните шест месеца и много от тях вероятно ще се запазят и в бъдеще. Хората планират посещенията си в магазините по-внимателно, което води до скок на интереса към информация в реално време. Хората се интересуват от това, което е на склад, и искат да знаят дали даден магазин работи. Всеки се нуждае от уверение, че ще намери това, което търси, преди да напусне дома си.

Например в Германия се забелязва, че интересът към търсенето за „работно време днес“ се е удвоил в сравнение с миналата година. А ​​глобалните търсения за „на склад“ са нараснали с над 700% на годишна база. В същото време пазаруването на местно ниво е станало още по-важно: търсенията, съдържащи „близо до мен“, са се удвоили глобално.

Търговците откриват, че максималното им присъствие онлайн може да им помогне да достигнат до потенциални клиенти, които искат да купуват лично.

Ново проучване на Google показва, че пандемията е направила хората по-гъвкави относно това дали купуват онлайн или офлайн. Седемдесет и три процента сега се описват като канални агностици, в сравнение с 65% преди световната здравна криза. Докато пандемията е ускорила цифровото приемане и онлайн продажбите растат, ново проучване на Euromonitor установява, че се очаква 78% от покупките все още да бъдат направени в магазините до 2024 г.

Опознавайте клиентите си там, където са - независимо дали онлайн или в магазините

Изследванията установяват, че се очаква 78% от покупките да бъдат направени в магазините до 2024 г.

За да дадe на търговците по-голяма гъвкавост, сега Google разширява тази възможност с пускането на „взимане по-късно“ за реклами на местен инвентар, така че купувачите да могат да вземат покупката си след няколко дни, ако тя не е налична в момента. Също така  Google улеснява съобщаването на ключови подробности за вашия бизнес, като стартира атрибути на услугата за местни кампании.

Ресторантите вече могат да посочват услуги като вечеря или закуска в своите реклами в Местните кампании в Google търсачката. И скоро ще бъдат добавени атрибути за услуги на дребно, като „пазаруване в магазина“. Тези функции ще помагат на хората да използват цифровите инструменти, за да изследват света около себе си, осигурявайки по-голяма сигурност, когато посещават физическите магазини.

Всички тези инструменти са разработени с оглед да помогнат на търговците на дребно и ресторантите да увеличат максимално посещенията.

Предстоят още предизвикателства, затова в помощ на бизнеса Google разработва един простичък център, който предоставя идеи и препоръки, отговарящи на маркетинговите цели на различните бизнеси.

Търговията на дребно ще продължи да се развива с бързи темпове и за щастие инструментите за онлайн маркетинг могат да помогнат за възстановяването й. Макар да не знаем какво ще донесе 2021 г., сме сигурни, че използването на технологиите ще помогне на хората и бизнеса да се подготвят за предстоящото.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: