Социалните медии в борба с Covid-19
- Важно от "Икономика"
- Източник: www.thehindubusinessline.com
- Автор:
Снимка: www.wikipedia.org
Избухването на пандемията Covid-19 доведе до строги мерки за социална изолация. А това - до
засилена употреба на платформите на социалните
медии. От своя страна социалните
платформи са дотатъчно зрели и също са ефективно средство за подпомагане
на усилията, положени от човечеството.
Предлагаме ви преглед на някои от водещите социални медии, които се включиха в борбата срещу новия коронавирус:
Facebook
Гигантът на социалните медии Facebook пусна специализиран „Коронавирус (Covid-19) Информационен център“, който твърди, че обслужва „цялата информация“ за пандемията на едно място. Информационният център на Facebook има актуализации от здравни организации като Световната здравна организация (СЗО) и Министерството на здравеопазването и семейните грижи. Извеждат се съвети как да опазим себе си и тези около нас.
Facebook също така помага на хората с „начини да се справят с това да останат у дома“. Платформата допълнително подпомага събирането на средства за СЗО.
Twitter
Сайтът за микроблогинг се фокусира върху предоставянето на специфична за всяка държава информация за пандемията. В стремежа си да прави проверка за фалшивите новини, Twitter предлага опция за директно сърфиране чрез туитове от властите, включително Кабинета на министър-председателя и Министерството на здравеопазването и семейните грижи.
Дори преди да влезете в Twitter, можете да преминете към секцията „Covid-19 LIVE“. Акцентът е върху популяризирането на хаштаги от властите, включително СЗО.
Instagram
Приложението за споделяне на снимки и видео се фокуса върху подкрепа на социалното дистанциране и самоизолация.
Една от най-забележителните стъпки, предприети от приложението, е забраняването на търсенето на Covid-19 AR ефекти. Приложението също е настроило своя алгоритъм, за да гарантира, че информацията за Covid-19 от съответните източници се появява в горната част на емисията му. Тези източници включват СЗО и здравните министерства на различни страни.
Освен това приложението насърчава своите потребители да останат в домовете си. За целта те предлагат стикери „стой у дома“ и въведоха инструмент за сърфиране в Instagram заедно с приятели през видео чат.
Likee
Кратката видео платформа предприе няколко инициативи за повишаване на осведомеността за новия вирус, започвайки с пускането на табло, показващо данни на Министерството на здравеопазването и семейните грижи и Световната здравна организация.
LinkedIn
LinkedIn, социалната медия за професионалисти, създаде страница „Новини и ресурси за коронавирус“. Така формулираната от редакторите на LinkedIn страница съдържа актуализации относно пандемията. Освен това там ще откриете съвети и ресурси за преминаване през кризата Covid-19. Допълнително можете да намерите и най-новите вести от официални източници на информация и да направите кръстосана проверка на източниците.
Предлагаме ви преглед на някои от водещите социални медии, които се включиха в борбата срещу новия коронавирус:
Гигантът на социалните медии Facebook пусна специализиран „Коронавирус (Covid-19) Информационен център“, който твърди, че обслужва „цялата информация“ за пандемията на едно място. Информационният център на Facebook има актуализации от здравни организации като Световната здравна организация (СЗО) и Министерството на здравеопазването и семейните грижи. Извеждат се съвети как да опазим себе си и тези около нас.
Facebook също така помага на хората с „начини да се справят с това да останат у дома“. Платформата допълнително подпомага събирането на средства за СЗО.
Сайтът за микроблогинг се фокусира върху предоставянето на специфична за всяка държава информация за пандемията. В стремежа си да прави проверка за фалшивите новини, Twitter предлага опция за директно сърфиране чрез туитове от властите, включително Кабинета на министър-председателя и Министерството на здравеопазването и семейните грижи.
Дори преди да влезете в Twitter, можете да преминете към секцията „Covid-19 LIVE“. Акцентът е върху популяризирането на хаштаги от властите, включително СЗО.
Приложението за споделяне на снимки и видео се фокуса върху подкрепа на социалното дистанциране и самоизолация.
Една от най-забележителните стъпки, предприети от приложението, е забраняването на търсенето на Covid-19 AR ефекти. Приложението също е настроило своя алгоритъм, за да гарантира, че информацията за Covid-19 от съответните източници се появява в горната част на емисията му. Тези източници включват СЗО и здравните министерства на различни страни.
Освен това приложението насърчава своите потребители да останат в домовете си. За целта те предлагат стикери „стой у дома“ и въведоха инструмент за сърфиране в Instagram заедно с приятели през видео чат.
Likee
Кратката видео платформа предприе няколко инициативи за повишаване на осведомеността за новия вирус, започвайки с пускането на табло, показващо данни на Министерството на здравеопазването и семейните грижи и Световната здравна организация.
LinkedIn, социалната медия за професионалисти, създаде страница „Новини и ресурси за коронавирус“. Така формулираната от редакторите на LinkedIn страница съдържа актуализации относно пандемията. Освен това там ще откриете съвети и ресурси за преминаване през кризата Covid-19. Допълнително можете да намерите и най-новите вести от официални източници на информация и да направите кръстосана проверка на източниците.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
Bloomberg: Съветници на Тръмп обсъждат санкции срещу страни, които се отказват от долара
Отпуските в IT сектора се увеличават
Първият световен конкурс за красота „Мис ИИ” вече е факт
България ще има нов железопътен подвижен състав след повече от 20 години чакане
Депутати от ЕС заподозряха Китай в планове да редактира генома на войниците си
Цените на твърдите дискове стигнаха до небето, обвиняват в това ИИ
САЩ изтеглят от пазара милиони въздушни фритюрници
Платформа за електронна поща обвини Google, че затруднява бизнеса ѝ
Мръсният въздух е променил половите предпочитания на насекомите
КЕШ клуб
300
3 000
30 000