Allianz отново е признат за глобален застрахователен бранд №1

Allianz отново е признат за глобален застрахователен бранд №1 Снимка: trendex.com

За втора поредна година застрахователната група от Германия Allianz заема първо място сред застрахователите в глобалния рейтинг на водещите световни брандове Interbrand.

В прессъобщение, оповестено от Allianz, се казва, че високата оценка, дадена на застрахователния бранд Allianz, е резултат от последователната дейност на застрахователна група, насочена към потребностите на клиента и изграждането на устойчиво общество.

„Нашата ориентация към устойчивост, към цялостност и към клиента носи своите резултати. Allianz отново е призната за застраховател номер 1 в света, което е чудесна новина и потвърждава, че сме на правилния път", коментира главният изпълнителен директор на Allianz Оливър Бете.

Застрахователната група отбелязва, че за 10 години се е изкачила от 67-ото място в световния рейтинг и стойност на бранда $4,9 милиарда до 39-ото място със стойност на бранда $ 13 милиарда. Allianz възнамерява да стане една от топ 25 световни марки до 2025 г.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: