6 полезни инструмента за менажиране на социални медии през 2020 г.

6 полезни инструмента за менажиране на социални медии през 2020 г. Снимка: https://pixabay.com/

Социалните медии променят начина, по който марките се продават онлайн. Всъщност може да се каже, че социалните медии вече са променили нещата в голяма степен.

Появяват се нови платформи, които продължават да трансформират комуникацията. Тези промени засягат както начина, по който марките популяризират своето послание, така и реакциите на техните последователи.
 

Има няколко инструмента, които помагат на търговците в социалните медии да се ангажират с публиката по творчески начини и да следят техните действия. За да сме в крак с най-новите тенденции в социалните медии, е време да прегледаме и актуализираме набора от инструменти, които спестяват голяма част от усилията ни.

 Ето списък с инструменти за управление на профилите в социални медии, който гарантира, че сте оборудвани с най-новите технологии през 2020 г.

Инструменти за планиране на социални медии

1. Buffer

Buffer е също толкова актуален и днес. С мощни функции за планиране на споделянията и публикациите в почти всички платформи на социалните медии, това е един от най-полезните инструменти за организиране на нещата, които искате да споделяте.

Buffer е добавил мобилно приложение и разширение за браузър, за да ви помогне да подбирате съдържанието в различните платформи. Също така предоставя анализи за идеалното време, в което да публикувате.

2. Later

Първоначално проектиран за Instagram, Later  се е развил и включва както планиране във Facebook, така и в Pinterest. Подобно на Buffer, Later разполага с функция за планиране с насрочване и публикуване, както и с богат календар с визуално съдържание, където можете да визуализирате профила си в Instagram. API на Instagram обикновено е доста строг, като позволява на доставчиците да публикуват автоматично, но като официален партньор на Instagram, по-късно ви позволява автоматично да публикувате постовете си, като използвате запазени надписи, хаштагове и други видове текст, за да сте сигурни, че целият процес протича гладко.

Инструменти за реклами в социалните медии

3. Adespresso

Ако пускате реклами във Facebook, знаете, че голяма част от текущата оптимизация тества различни рекламни набори, за да види какво максимизира възвръщаемостта на разходите ви за реклама. Adespresso прави това вместо вас. Използвайки мощен набор от инструменти, можете бързо да провеждате масивни многовариантни тестове на реклами във Facebook. Просто въведете няколко различни вариации на текст, изображения, видеоклипове, аудитории и призиви за действие и Adespresso автоматично ще настрои десетки малки реклами, за да започне да тества какво работи. За усърдния маркетолог, който иска да оптимизира както разходите, така и възвръщаемостта на инвестициите, този инструмент си струва да се изпробва.

4. Ad Stage

Този инструмент е полезен за търговци, които пускат реклами в множество платформи. Вместо да изтегляте данните ръчно от всяка платформа (например Facebook, Google, LinkedIn и Bing), Ad Stage прави това вместо вас, като ви дава пълен поглед над всичките ви кампании. Това е особено полезно за агенции, които трябва бързо да извличат междуплатформени данни за клиентите си.

Инструменти за анализ на социалните медии

5. BuzzSumo

Често използван от търговци на съдържание, BuzzSumo е мощен инструмент за социални медии, който ви помага да разберете как се представя споделеното съдържание в различните платформи. За мениджърите на социални медии, които се състезават по хаштагове и ключови думи, BuzzSumo също ви позволява да видите какво друго се представя добре при същите заявки, което ви позволява да прецизирате стратегията си въз основа на това, което в момента е тенденциозно.

6. Sprout Social

Sprout Social цели да бъде цялостно решение за анализ на социалните медии. След като свържете акаунтите си в социалните медии, можете бързо да получите пълен преглед на своите последователи, ангажираност, впечатления и растеж. Това е особено полезно за агенции, управляващи множество клиентски акаунти, всеки от които има множество профили в социалните медии.