COVISTYLE - как карантината се превръща в модно предизвикателствo
- Мода
- Автор:
Снимка: Instagram
Свежи, цветни, авангардни. Трима съседи се събират в началото на карантината, за да създадат едно от най-интересните модни предизвикателства в страната.
Златeна Георгиева, Гроздан Михайлов и Валентин Зотев са съседи, познаващи се от около 10 години. Любовта им към модата е едно от главните неща, които ги събират, а желанието им да се забавляват е водещо за тях. В началото на карантината решават да предизвикат себе си и да направят снимки във входа си с шлифери. Те качват снимките в личните си инстаграм профили, но когато техен приятел им предлага да си направят общ инстаграм профил, се ражда COVISTYLE.
Интересът им към модата се ражда, когато са още деца. Днес Валентин работи като модел, Гроздан от 11 години е моден стилист, а Злати е „визуален мърчандайзър” (човекът, който стои зад красотите, които виждаме по витрини на магазини). Именно тази тяхна страст ги събира заедно и вече цял месец триото създава интересни модни предизвикателства, които набират все повече популярност.
Главната идея, около която се развива модното предизвикателство, e развлечението.
„Това е целта на COVISTYLE - да провокираме хората да бъдат креативни, да се забавляваме и да забавляваме тях в този труден период”, казва Злати. Към това Владо добавя, че целят да накарат хората да мислят за нещо различно от проблемите и за това ,какво ще правят по цял ден”.
Те са изненадани от успеха на профила, който набира близо 500 последователи почти веднага след своята поява, а сторитата им са пълни със снимки на всички участници в предизвикателството. „Най-хубавото е, че успяваме да разнообразим ежедневието на хората”, споделя Гроздан.
Триото планира и колаборации с български брандове. Първият такъв е СРБ, които проявяват интерес към COVISTYLE и решават да подпомогнат развитието му, като подаряват дрехи, с които да бъде направено предизвикателството CODE ORANGE. Няколко седмици по-късно съседите си партнират и със Studio Zard - бранд за съвременна бижутерия. „Отворени сме за всякакви предложения и за колаборации”, споделя Злати за желанието им да работят и с други български дизайнери.
Триото не планира да продължава предизвикателството след локдауна, но споделят, че обмислят съвместна работа по други модни проекти, пряко свързани с COVISTYLE. Чакаме с нетърпение да видим какво са подготвили.
Интересът им към модата се ражда, когато са още деца. Днес Валентин работи като модел, Гроздан от 11 години е моден стилист, а Злати е „визуален мърчандайзър” (човекът, който стои зад красотите, които виждаме по витрини на магазини). Именно тази тяхна страст ги събира заедно и вече цял месец триото създава интересни модни предизвикателства, които набират все повече популярност.
Главната идея, около която се развива модното предизвикателство, e развлечението.
„Това е целта на COVISTYLE - да провокираме хората да бъдат креативни, да се забавляваме и да забавляваме тях в този труден период”, казва Злати. Към това Владо добавя, че целят да накарат хората да мислят за нещо различно от проблемите и за това ,какво ще правят по цял ден”.
Те са изненадани от успеха на профила, който набира близо 500 последователи почти веднага след своята поява, а сторитата им са пълни със снимки на всички участници в предизвикателството. „Най-хубавото е, че успяваме да разнообразим ежедневието на хората”, споделя Гроздан.
Триото планира и колаборации с български брандове. Първият такъв е СРБ, които проявяват интерес към COVISTYLE и решават да подпомогнат развитието му, като подаряват дрехи, с които да бъде направено предизвикателството CODE ORANGE. Няколко седмици по-късно съседите си партнират и със Studio Zard - бранд за съвременна бижутерия. „Отворени сме за всякакви предложения и за колаборации”, споделя Злати за желанието им да работят и с други български дизайнери.
Триото не планира да продължава предизвикателството след локдауна, но споделят, че обмислят съвместна работа по други модни проекти, пряко свързани с COVISTYLE. Чакаме с нетърпение да видим какво са подготвили.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
„Изгледах стотици ужасяващи видеоклипове“
„Пълна загуба на време“ ли е поредната климатична конференция?
Хванаха банкнота-суперменте от 500 евро
Курсът на биткойн за първи път надхвърли $ 80 000
Илон Мъск и неговата династия
Григор Димитров разкрива бизнес плановете си
Изтеглиха от пазара опасен детски кош, произведен в Брюксел
Електронните рецептурни книжки са спестили на хронично болните пациенти над 1,3 млн. лв.
Nissan ще уволни 9 хиляди души поради влошаване на пазарната ситуация
КЕШ клуб
300
3 000
30 000