Докато Thread предизвиква Twitter/X, TikTok разпали конкуренцията

Докато Thread предизвиква Twitter/X, TikTok разпали конкуренцията Снимка: searchenginejournal.com

Китайското приложение за видеострийминг, собственост на ByteDance, предлага опция за текстови публикации, предоставяйки на потребителите „друг начин на себеизразяване”

Новата опция ще се управлява с инструментите за камерата на мобилните устройства, отвеждайки до специална страница за създаване на текст. Така потребителите на TikTok ще разполагат с три възможности – да публикуват снимки, видеоклипове или текст, в който ще могат да включват тагове и хаштагове. Публикациите им ще могат да се персонализират, като им се добави звук, местоположение или видео-реакция на други публикации в TikTok.

„Тези функции правят вашите текстови публикации също толкова динамични и интерактивни, колкото всеки видеоклип или фото-публикация“, се казва в изявление на TikTok от понеделник. Само преди седмица в Бразилия и Индонезия стартира и стрийминг-услугата TikTokMusic и нейна бета-версия в Сингапур, Мексико и Австралия, навлизайки в конкуренция със Spotify и Apple Music.

Според говорител на TikTok, това ще позволи на потребителите да „слушат, споделят и изтеглят музиката, която са открили в TikTok, както и да споделят любимите си парчета с тяхната TikTok общност“. Приложението тества и други нови функции, включително нов пейзажен режим.

През това време Twitter, глобалната досега онлайн арена за текстови публикации, се ребрандира, пускайки своето синьо птиче да отлети, за да бъде заменено от черно-бяла буква X. Предположенията на г-н Мъск са, че и термините „туит” и „туитвам” ще изчезнат

Facebook, Instagram и Threads на Meta също са световен „терен” за текстови публикации. Според шефът на Meta Марк Зукърбърг, новата му платформа Threads е регистрирала повече от 100 милиона потребители за по-малко от пет дни, след като на 5 юли стартира на живо в магазините за приложения на Apple и Android в 100 държави.

Междувременно, след поскъпването на абонамента за различни стрийминг-услуги, и Spotify прибави $ 1 към цената за абонатите си с индивидуален план и без реклами, повишавайки я за първи път след повече от десетилетие от $9,99 на $10,99. Поскъпването засяга Обединеното кралство, Канада, Австралия и още 49 други територии. 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: