
Стратегии за повишаване на търговията на дребно при онлайн пазаруването
- Важно от "Икономика"
- Източник: Thinkwithgoogle
- Автор:

Във времена като сегашните търговци и потребители от целия свят са изправени пред много несигурности. Тъй като много търговски обекти са затворени, онлайн магазините стават основното място за пазаруване. Клиентите ги използват не само за да направят определена покупка, но и за да си осигурят своеобразна сигурност. Показваме ви 8 стъпки към по-успешната онлайн търговия. Не са прости, но пък са изпълними!
1. Определете приоритетите си
Огледайте вашия сайт и преценете дали има елементи, които биха повредили на имиджа ви или биха могли да направят пазаруването трудно или неприятно. Проверете как можете да направите сайта си по-ефективен и удобен за ползване.
2. Оптимизирайте скоростта на уебсайта
Тъй като много физически магазини в момента са затворени, онлайн опциите са много по-използвани отпреди. Уверете се, че вашата платформа може да се справи с по-високия трафик и потребление.
3. Направете процеса на плащане максимално опростен и удобен
77% от потребителите, използващи смартфони, са готови да направят определена покупка, ако това може да стане чрез мобилна версия на уебсайта, от който пазаруват, или от специализирано приложение. Можете да добавите и персонализиране при пазаруването - запомняне на последно разглежданите артикули или предпочитани стоки от съответния клиент.
4. Използвайте технологиите, за да направите поддръжката по-удобна и лесна
Уверете се, че техниците и чатботовете в уебсайта работят добре, съобщават за промени, отговарят на клиентските въпроси и съдействат при необходимост.
5. Публикувайте важни съобщения на главната страница на сайта
Важно е да общувате с клиентите си. Обръщайте се към тях спокойно и неформално. Информирайте ги за всичко, което би могло да бъде важно за тях.
6. Споделяйте за нови предложения и актуални намаления
7. Креативни решения и подходяща медийна стратегия
Обновявайте съдържанието си, за да привлечете нови клиенти.
8. Направете еднаква реклама за всички платформи
Важно е как ще бъдете запомнени. Създайте отличаващо се съобщение, което да е достъпно на много места.
1. Определете приоритетите си
Огледайте вашия сайт и преценете дали има елементи, които биха повредили на имиджа ви или биха могли да направят пазаруването трудно или неприятно. Проверете как можете да направите сайта си по-ефективен и удобен за ползване.
2. Оптимизирайте скоростта на уебсайта
Тъй като много физически магазини в момента са затворени, онлайн опциите са много по-използвани отпреди. Уверете се, че вашата платформа може да се справи с по-високия трафик и потребление.
3. Направете процеса на плащане максимално опростен и удобен
77% от потребителите, използващи смартфони, са готови да направят определена покупка, ако това може да стане чрез мобилна версия на уебсайта, от който пазаруват, или от специализирано приложение. Можете да добавите и персонализиране при пазаруването - запомняне на последно разглежданите артикули или предпочитани стоки от съответния клиент.
4. Използвайте технологиите, за да направите поддръжката по-удобна и лесна
Уверете се, че техниците и чатботовете в уебсайта работят добре, съобщават за промени, отговарят на клиентските въпроси и съдействат при необходимост.
5. Публикувайте важни съобщения на главната страница на сайта
Важно е да общувате с клиентите си. Обръщайте се към тях спокойно и неформално. Информирайте ги за всичко, което би могло да бъде важно за тях.
6. Споделяйте за нови предложения и актуални намаления
7. Креативни решения и подходяща медийна стратегия
Обновявайте съдържанието си, за да привлечете нови клиенти.
8. Направете еднаква реклама за всички платформи
Важно е как ще бъдете запомнени. Създайте отличаващо се съобщение, което да е достъпно на много места.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Цените на петрола се повишават с 1%

На добър час през новата учебна 2025/2026 година!

Русия избягва санкциите чрез бартерни сделки

Тръмп си намери оправдание да отлага очакваните санкции срещу Русия (обзор)

OpenAI изиска чатовете на майката на децата на Мъск и негови приближени лица

Аптеките в Германия се сблъскват с липса на медикаменти

Япония е рекордьор по столетници

Анонимна класация ще отличи „най-тъпото” използване на изкуствен интелект

Русия и Беларус подновиха военните учения „Запад“
Най-четено от Важно от "Икономика"
КЕШ клуб
300
3 000
30 000