Диети 2020. Тенденции: всичко ще се промени...

Диети 2020. Тенденции: всичко ще се промени...

® pixabay

Ако вярвате на прогнозите, детоксикационните средства и бързите въглехидрати са вече в миналото.

 Тенденции 2020: промените са главно в три насоки

Веганско  масло

Алтернативи на захарта

Алтернативи на пшеничното брашно

 

Ако вярвате на прогнозите, то бързите въглехидрати, драстичните диети или лечението с детоксикация са минало. Последните тенденции в диетите през 2020 г. са: заместители на растителна основа. Вместо да се използват конвенционални, най-вече нездравословни съставки, тенденцията е да се заменят животински храни като масло или месо с растителни алтернативи. Защото според експертите все повече и повече хора обръщат внимание на храната си: не само колко се яде, но и какво има на масата. 

Свежите регионални продукти все още са във възход, както и алтернативите на растителна основа. Трите най-големи тенденции в диетата през 2020 г. с един поглед:

 

Веганско масло

Наистина веганското масло, приготвено от бадеми, кашу или фъстъци, е от доста време - но тази година гамата ще бъде допълнена от още едно подчертано ново и интересно: маслото, направено от семена от диня, е новият фаворит сред специалистите по хранене. Не е чудно, че ядките се считат за топ доставчик на протеини. В допълнение магнезият и калият, които съдържат те, гарантират стабилно кръвно налягане и намаляват желанието за нещо сладко. Дори страдащите от лошо храносмилане имат добър шанс да се хванат за алтернативата на истинско масло.

Алтернативи на захарта

Дори оризовият сироп или сиропът от кокосов цвят да продължат да се използват като заместител на захарта, меласата, направена от нар, или сладък картофен нектар се появяват на сцената. Като алтернатива за подслаждане, те са чудесен избор особено в кафе, чай, за печене или в салатни дресинги.

Алтернативи на пшеничното брашно

Освен класическите алтернативи на пшеничното брашно от лимец или ориз, през 2020 г. ще има и варианти, направени от кокос или банан. За последния плод зелената кожа на банана се изсушава и след това се смила. Той има основно предимство: търгува се като относително ниско съдържание на калории и въглехидрати. В допълнение бананът съдържа много хранителни вещества и фибри, засилва чревната флора и освен това е без глутен - перфектната алтернатива на пшеничното брашно.


Прочетете още за:
веганско масло диета тенденции

  0 
  0