Джъстин Бийбър предизвика шоу в Интернет

Джъстин Бийбър предизвика шоу в Интернет Снимка: thecut.com

Мнозина обаче се питат дали това всъщност не е победа

Новата модна кампания на Джъстин Бийбър за Баленсиага започна с лек фал-старт. Фенове на звездата попаднаха в точното време, за да установят, че на фасадата на хотел Andaz в Западен Холивуд, Калифорния, е инсталиран огромен билборд, като част от новата кампания на Джъстин Бийбър за Баленсиага. И сега всички се чудят дали това е един от най-грандиозните или или най-смехотворни рекламни провали. 

В горната половина на билборда Бийбър носи кожено яке. Дотук добре. Но... долната му половина, която е и предметът на бурята от смях в интернет,  изглежда са краката на на футболистката Алекс Морган от рекламата ѝ на марката бельо SKIMS за Олимпиадата, където тя е само по бельо и чорапи.

Най-хубавото е, че горната част на тялото на Бийбър идеално се вписва в рекламата на SKIMS - ръцете му пасват почти перфектно. 

Снимка - hellogiggles.com

„Запомнете с добро горната половина на тялото ми“, написа Морган в Instagram Story на билборда, прибавяйки редица смеещи се емотикона.

Снимките показват, че билбордът е стоял една нощ, покривайки отгоре до долу фасадата на хотел Andaz – време, достатъчно да даде на потребителите на интернет много плява за предъвкване. 

„Съжалявам, смея се, но наистина е много смешно“, пише един човек.

"Добре, но дали това „случайно” смесване на билборда на Balenciaga/skims не е всъщност най-добрата рекламна кампания? Толкова е точно!”  написа Vanity Fair.

„Рекламата на Джъстин Бийбър за Skims Balenciaga е щастливата случайност, за която си мечтаете, прибирйки се от работа в къщи”, весели се друг интернет-потребител и прилага снимка на билборда.

От компанията съобщиха, че билбордът е бил поправен, но мнозина вече са на мнение, че оригиналът му е за предпочитане. 

Нито Ким Кардашиян (която води в рекламите на марката SKIMS), нито Бийбър коментираха гафа с билборда. 

Следващото събитие, на което Бийбър ще се появи публично, са музикалните награди на MTV на 12 септември. Тази година той води по номинации, включително в категориите „Видео на годината“ и „Изпълнител на годината“.

„Сега на кого да се обадим, за да поискаме този забавен билборд да стане постоянно допълнение към декора на Западен Холивуд”, шегуват се остроумни фенове на звездата, поставяйки за пореден път въпроса за странните, но понякога забавни хрумвания в рекламата.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: