
Allianz отново е признат за глобален застрахователен бранд №1
- Застраховане - лични финанси
- Източник: Allianz
- Автор:

В прессъобщение, оповестено от Allianz, се казва, че високата оценка, дадена на застрахователния бранд Allianz, е резултат от последователната дейност на застрахователна група, насочена към потребностите на клиента и изграждането на устойчиво общество.
„Нашата ориентация към устойчивост, към цялостност и към клиента носи своите резултати. Allianz отново е призната за застраховател номер 1 в света, което е чудесна новина и потвърждава, че сме на правилния път", коментира главният изпълнителен директор на Allianz Оливър Бете.
Застрахователната група отбелязва, че за 10 години се е изкачила от 67-ото място в световния рейтинг и стойност на бранда $4,9 милиарда до 39-ото място със стойност на бранда $ 13 милиарда. Allianz възнамерява да стане една от топ 25 световни марки до 2025 г.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Google ще плати $30 млн. по дело за събиране на данни за деца в YouTube

Учени възстановиха лицето на мумия на възраст над 3000 години

Телескопът „Джеймс Уеб“ откри нова луна около Уран

NASA и Google ще създадат изкуствен интелект-лекар за астронавтите

Европейските лидери: Путин блъфира

Тръмп засилва борбата с нелегалната имиграция

Риск ли са държавните субсидии в американските високи технологии

Google ще изгради първия ядрен обект за захранване на своите центрове за данни
