
Allianz отново е признат за глобален застрахователен бранд №1
- Застраховане - лични финанси
- Източник: Allianz
- Автор:

В прессъобщение, оповестено от Allianz, се казва, че високата оценка, дадена на застрахователния бранд Allianz, е резултат от последователната дейност на застрахователна група, насочена към потребностите на клиента и изграждането на устойчиво общество.
„Нашата ориентация към устойчивост, към цялостност и към клиента носи своите резултати. Allianz отново е призната за застраховател номер 1 в света, което е чудесна новина и потвърждава, че сме на правилния път", коментира главният изпълнителен директор на Allianz Оливър Бете.
Застрахователната група отбелязва, че за 10 години се е изкачила от 67-ото място в световния рейтинг и стойност на бранда $4,9 милиарда до 39-ото място със стойност на бранда $ 13 милиарда. Allianz възнамерява да стане една от топ 25 световни марки до 2025 г.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Вървят две игри с награди на популярен бранд за захарни изделия - фалшива и истинска

Дървеници превзеха офис на Google, служителите са изпратени да работят от вкъщи

Руски бизнесмен спечели дело за отмяна на санкциите на Европейския съюз за 2024 г.

Руски юристи: държавата изгражда „цифров концлагер“

Организацията на тюркските държави предлага икономическо партньорство с ЕС

Зеленски подписа закон за изпращането на подразделения на ВСУ в други държави

Украинците може да останат без отопление тази зима

Хакер в затвора: как Anonymous намали присъдите на 16 души
