
Пазар на виртуално обучение и симулация
- Пазарен анализ
- Източник: www.alliedmarketresearch.com
- Автор:

Размерът на пазара за виртуално обучение и симулация е оценен на 204,41 млрд. долара през 2019 г. и се очаква да достигне 601,85 млрд. долара до 2027 г. Общият растеж се очаква да достигне 13,7% от 2020 до 2027 г.
Виртуалното обучение е метод на обучение, при който симулираната виртуална среда е създадена за тестване на определени способности на обучавания, които могат да допринесат за учебния процес. Той е широко приложим поради своите предимства като лекота на работа и разбиране, най-близък е до реалната среда, поради което се увеличава и ефективността на обучението.
Повишаването на осведомеността относно виртуалното обучение и симулация стимулира положително растежа на пазара. Тази технология се използва в различни области като гражданска авиация, военна техника, електронно обучение, сериозни игри, базирани на симулация игри, забавления, цифрово производство и здравеопазване.
През последните няколко години се наблюдава увеличение на разходите за отбрана, здравеопазване и образование, особено в Азиатско-Тихоокеанския регион, LAMEA и европейските страни. С увеличаване на разходите се очаква да се увеличи броят на продажбите на свързаното оборудване в тези сектори, включително за виртуално оборудване за обучение и симулация.
Виртуалното обучение и симулация се използват главно в отрасли като отбрана и сигурност, гражданска авиация, здравеопазване, цифрово производство, образование и развлечения. В допълнение той намира приложение в други индустрии като добив, енергетика и транспорт. В тези отрасли обучението може да бъде ефективно за уважавани членове на екипажа при минимални разходи и без да се прави компромис с човешкия живот.
Настоящият доклад се фокусира върху перспективите за растеж, ограниченията и анализа на пазара. Проучването предоставя анализ на петте сили на Porter на виртуалната индустрия за обучение и симулация, за да се разбере въздействието на различни фактори като пазарна сила на доставчиците, интензивност на конкуренцията, заплаха от нови участници, заплаха от заместители и пазарна сила на купувачите на пазара.
Пазарните играчи, работещи във виртуалния анализ на пазара на обучение и симулация, включват ANSYS, Inc., BAE Systems, CAE Inc., Cubic Corporation, The DiSTI Corporation, Kratos Defense & Security Solutions, Inc., L-3 Link Simulation & Training, Lockheed Martin Corporation, ON24 Inc. и Saab AB.
През годините тези пазарни лидери се утвърдиха с непрекъснати инвестиции в продуктови иновации, което им позволи да подобрят качеството, възможностите и ефективността на решенията за обучение и симулация. Освен това тези компании разшириха присъствието си на виртуални обучения и симулация на пазарни възможности чрез стратегически съюзи и работят за пускане на модернизирани продукти на пазара, за да спечелят максимален пазарен дял, както и за да осигурят по-добри ползи за заинтересованите страни.
Пазарът за виртуално обучение и симулация е сегментиран по критериите компонент, краен потребител и регион.
По компонент пазарът се разделя на две подкатегорпии: хардуер и софтуер.

В зависимост от крайния потребител той се разглежда в сферите на: отбраната и сигурността, гражданската авиация, образованието, развлеченията и др.

Въз основа на региона пазарът се анализира в Северна Америка, Европа, Азиатско-Тихоокеанския регион и LAMEA.
Важните фактори на въздействие включват повишаване на осведомеността относно виртуалното обучение и симулация; рентабилни ползи от виртуалното обучение и симулационна технология; нарастване на разходите за отбрана, здравеопазване и образование.
В някои региони като Африка хората са склонни да възприемат технологията, но липсата на инфраструктура и наличност на решения не работят в полза на технологиите. Това се отразява негативно на пазара. Освен това липсата на новост в продуктите може да доведе до загуба на интерес на потребителите към остарелите технологии и би се придържала към съществуващата, вместо да купува друга. По този начин се очаква липсата на инвестиции в научноизследователска и развойна дейност да окаже отрицателно въздействие върху пазара на виртуално обучение и симулация.
В Азиатско-Тихоокеанският регион, Европа и LAMEA разходите за отбрана, здравеопазване и образование се увеличиха значително, което показва увеличение на продажбите на свързано оборудване, включително виртуални решения за обучение и симулация. Това увеличение на разходите се дължи на увеличаване на въздушния трафик и флота на търговските самолети и увеличаването на броя на потребителите на интернет и приемането на мобилни телефони.
В допълнение пазарът за виртуално обучение и симулация прогнозира растеж поради технологичния напредък в здравеопазването и цифровото производство, нарастването на навлизането на сериозни игри в образователния сегмент и забележителния растеж на пазара за електронно обучение. Това от своя страна допълнително допълва приемането на решения за виртуално обучение и симулация.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
