Министерството на туризма рекламира малко познати места у нас

Министерството на туризма рекламира малко познати места у нас Снимка: pixabay.com

#ПреоткрийБългария #DiscoverBulgaria #FindYourStory

Министерството на туризма започва излъчването на първите три рекламни клипа, направени съвместно с представители на Асоциацията на екскурзоводите в България. Инициативата за популяризиране на малко известни местности и туристически обекти е в изпълнение на поетия от вицепремиера и министър на туризма Марияна Николова ангажимент към екскурзоводите по време на работна среща с тях в края на месец юли: „Целта е да се насърчи работата и търсенето на местните екскурзоводи, която е една от най-тежко засегнатите професии в сектора заради пандемията от COVID-19." 

Кампанията включва заснемането на 20 видеа, представящи по-малко известни дестинации и културно-исторически паметници у нас, но с голям потенциал за развитие. В клиповете екскурзоводи разказват любопитни факти за места и забележителности, които са с ниска посещаемост от българските и чуждестранните туристи.

Първите клипове показват част от неземната красота на Източните Родопи - каньона и поречието на река Арда. Това е едно от най-живописните места у нас, което започва да набира популярност в последните две години.

Вторият клип е посветен на ротондата „Св. Георги“ в София. Покрай нея всекидневно преминават стотици жители и гости на столицата, но малцина са влизали в нея, за да видят петте пласта стенописи. Ротондата е смятана за най-старата запазена сграда в София, която е построена в началото на IV век.

Третият клип е посветен на една малко известна гробница до хасковското село Александрово. Размерът й е впечатляващ, а стенописите в нея са добре запазени. В непосредствена близост до нея е Музеят на тракийското изкуство, в който се съхранява едно от първото обработено злато в света.

Проектът се изпълнява от продуцентска къща IVAN RADEV STUDIO. Кампанията събира професионалисти с над 10-годишен опит в телевизията и рекламата. Общата стойност на целия проект е 29 940 лв.

Кампанията стартира първо в социалните канали на Министерство на туризма. Клиповете са на български език и са съпроводени със субтитри на английски език.