
Изкуственият интелект вече заменя служители в технологичните гиганти
- Актуално
- Текст:
Според Forbes, отделът ще създава рекламни изображения и видеоклипове за собствениците на онлайн магазините, ползващи платформата на Amazon. Генерираните видеоклипове ще могат да се показват в безплатната услуга за видео стрийминг на компанията или да се продават във футболни предавания, които се показват в платформата Prime.
В допълнение, генерираните от ИИ аудио реклами ще бъдат вградени в Amazon Music, а видео-рекламните клипове могат да се показват на екраните на умните колички за пазаруване в магазините за хранителни стоки Amazon Fresh. Авангардните "пазарски кошници" не само мерят продуктите и посочват цената им, но освен това ги представят, като описанието им също ще се повери на ИИ.
Справедливо е да се каже, че в известна степен Amazon закъснява - конкурентите му Google и Facebook вече работят по подобни инициативи, но трябва да се признае, че нямат търговския потенциал на най-голямата в света платформа за онлайн-пазаруване. Рекламни продукти, разработени от ИИ вече предлага и услугата за развитие на онлайн магазини Shopify.
Практиката потвърждава опасенията, че дори в креативни дейности като рекламата, ИИ ще намали - ако изцяло не превземе работните места.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Във Великобритания се оплакват от недостиг на вносни сирена

Биткойн с рекордна цена в началото на „крипто седмицата“

Въвеждането на еврото може да отслаби влиянието на некоректните търговци

Украинци, които не одобряват руската агресия, няма да могат да влизат в Русия

Китай отчита рекорден износ въпреки замразяването на търгоията със САЩ

ЕС и Мексико са готови да продължат „митническите” преговори със САЩ

Украйна и Азербайджан подписаха пътна карта за енергийно сътрудничество

В ЕС заявиха готовност за въвеждане на контрамерки срещу САЩ
