
Microsoft патентова персонализирана реклама в онлайн игри
- Гейминг индустрия
- Текст:

Корпорацията Microsoft патентова технология за таргетирана (насочена) реклама в игри, съобщава порталът VGtimes. Съдейки по описанието, се предлага да се поставят "ненатрапчиви" реклами на билбордове или на дрехите NPC във виртуалните светове.
Очевидно това се отнася за онлайн игрите или за такива, стартирани чрез фирмени стрийминг услуги. Предполага се, че системата ще анализира поведението на играча и ще му показва реклами, които ще се вписват в околната среда на играта, като същевременно ще бъдат и персонализирани.
Това не е първата подобна инициатива на Microsoft. Преди това компанията вече започна да събира данни за това дали за геймърите ще бъде интересна по-евтината версия на Xbox Game Pass, която ще показва реклами преди старта на играта. Тази форма на абонамент ще започне осигурява достъп до нови продукти чак след половин година, така че в началото ще може да се играе само в онлайн проекти.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Удостоиха екоактивистката Грета Тунберг със званието "Почетен доктор по теология"

Царевицата се оказа защитена от глобалното затопляне на генно ниво

Стартира проект за дуално обучение на национално ниво

Изменението на климата ще промени Европа завинаги

Спортните федерации могат да получат финансиране през Фонда на фондовете

Планирате резарвация за Великден, майските празници или за лятото?

„Активни Потребители“ предлага практичен модел срещу високите цени

Мечешко училище, еко-предприемачество и Воден парламент - как се живее екологосъобразно
