
Microsoft патентова персонализирана реклама в онлайн игри
- Гейминг индустрия
- Текст:

Корпорацията Microsoft патентова технология за таргетирана (насочена) реклама в игри, съобщава порталът VGtimes. Съдейки по описанието, се предлага да се поставят "ненатрапчиви" реклами на билбордове или на дрехите NPC във виртуалните светове.
Очевидно това се отнася за онлайн игрите или за такива, стартирани чрез фирмени стрийминг услуги. Предполага се, че системата ще анализира поведението на играча и ще му показва реклами, които ще се вписват в околната среда на играта, като същевременно ще бъдат и персонализирани.
Това не е първата подобна инициатива на Microsoft. Преди това компанията вече започна да събира данни за това дали за геймърите ще бъде интересна по-евтината версия на Xbox Game Pass, която ще показва реклами преди старта на играта. Тази форма на абонамент ще започне осигурява достъп до нови продукти чак след половин година, така че в началото ще може да се играе само в онлайн проекти.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

NASA започна да търгува с употребявани спътници

Броят на жертвите от потъването на туристическия катер във Виетнам е нараснал до 34

Във Виетнам при потъване на туристически катер загинаха 28 души

Тръмп подписа законопроект за цифровите активи на САЩ

Сирийските власти обявиха всеобхватно прекратяване на огъня в страната

Азербайджан отказа участие в заседание на ОНД

Чехия ще налага до nет годиши затвор за комунистическа пропаганда

Китай изпрати в космоса модел на мозък върху чип
