
Microsoft патентова персонализирана реклама в онлайн игри
- Гейминг индустрия
- Текст:

Корпорацията Microsoft патентова технология за таргетирана (насочена) реклама в игри, съобщава порталът VGtimes. Съдейки по описанието, се предлага да се поставят "ненатрапчиви" реклами на билбордове или на дрехите NPC във виртуалните светове.
Очевидно това се отнася за онлайн игрите или за такива, стартирани чрез фирмени стрийминг услуги. Предполага се, че системата ще анализира поведението на играча и ще му показва реклами, които ще се вписват в околната среда на играта, като същевременно ще бъдат и персонализирани.
Това не е първата подобна инициатива на Microsoft. Преди това компанията вече започна да събира данни за това дали за геймърите ще бъде интересна по-евтината версия на Xbox Game Pass, която ще показва реклами преди старта на играта. Тази форма на абонамент ще започне осигурява достъп до нови продукти чак след половин година, така че в началото ще може да се играе само в онлайн проекти.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Японски учени разработиха изключително бързо разградима пластмаса

В Германия над 80 хиляди работници от промишлени предприятия излязоха на протест

Служителите на "Гласът на Америка" са пуснати в отпуск

Меркел неочаквано се изказа положително за Русия

Република Сръбска предложи на САЩ партньорство за редкоземните метали

Исторически момент: в САЩ "зелената" енергия за първи път надмина въглищата енергетика

Унгария оттегли ветото си, блокирало санкциите на ЕС срещу Русия

Световните цени на кафето достигнаха 13-годишен максимум
