Ново геймърско предаване обединява феновете на алтернативната култура

Ново геймърско предаване обединява феновете на алтернативната култура Снимка: Агенция "Прес Старт"

В новия проект - Game Club, са замесени редица професионалисти в сферата на телевизията, фотографията и създаването на съдъжание като цяло

Ново предаване, обединяващо българските почитатели на игри, азиатска култура и редица други интереси, стартира в края на тази седмица. Премиерата на епизоди на Game Club ще се състои ежеседмично онлайн, като зад шоуто стои екип с богат опит в телевизията, фотографията и създаването на съдържание.

Предаването запознава аудиторията с три нови за българската сцена водещи, като в същото време предоставя интересни разговори и активности с популярни личности.

Гост в първия епизод на Game Club е един от най-големите български гейминг стриймъри – Dido_D, с когото водещите дискутират хитовото предстоящо заглавие God of War Ragnarok.

От екипа издават, че сред следващите гости са обичани създатели на съдържание като Китодар Тодоров, Филип Лазаров от Bri4ka.com и Константин Кънев – NoThxTV.

В рамките на предаването всяка седмица зрителите ще могат да се насладят и на най-актуалните новини от сферата на компютърните, конзолните, мобилните и настолните игри, както и манга, косплей, аниме, Кей-поп и азиатска култура като цяло.

Една от големите гордости на шоуто е триото водещи. Атрактивните младежи са избрани с кастинг, като едно от желанията на създателите по начало е да не са силно популярни, за да могат да „растат“ заедно с предаването и общността.

Ето защо от тази събота, 5 ноември, аудиторията ще може да се запознае с Ники, Мика и Хриси, всеки от които сам по себе си е запален геймър или косплейър.

Сред останалите членове на екипа има доскорошни редактори от телевизии, основатели на геймърски групи със стотици хиляди членове и създатели на текстово съдържание с десетилетия опит.

Предаването ще може да се гледа след 10 ч. всяка събота в YouTube, като междувременно неговото присъствие ще е постоянно във Facebook, Instagram и TikTok. Дни преди премиерата му вече е налично и собственото му мобилно приложение, за което инициаторите са уверени, че също ще допринесе за усещането за общност.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: