
Обвиниха Google в търговия с информация за местоположението на ползвателите
- SEO & социални медии
- Текст:

Коментаторът на компанията Bloomberg Парми Олсън разкри колко пъти на ден Google продава информацията за геолокацията на потребителите, както и техните предпочитания при отваряне на страници на сайтове в браузърите.
За това съобщава Bloomberg.
По думите й мащабът на тази кампания, в която хората участват несъзнателно, е несравним с всеки друг период в историята. В името на продажбата на реклама на най-изгодна цена, Google продава на колкото се може повече рекламодатели потребителска информация от порядъка на 70 млрд. пъти на ден.
Това представлява опасност за потребителите. Известни са случаи, когато Google е предавал информация за потребителите на Министерството на вътрешната сигурност на САЩ, с цел проследяване на мобилни телефони.
"Ето как работи това: всеки път, когато потребител на смартфон отвори приложение или уебсайт, на който се показва реклама, неговото устройство обменя данни за този потребител, за да му показва рекламите, от които се нуждае. Печели рекламодателят с най- висока цена за достъпното рекламно пространство", отбеляза Олсън.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
