
Обвиниха Google в търговия с информация за местоположението на ползвателите
- SEO & социални медии
- Текст:

Коментаторът на компанията Bloomberg Парми Олсън разкри колко пъти на ден Google продава информацията за геолокацията на потребителите, както и техните предпочитания при отваряне на страници на сайтове в браузърите.
За това съобщава Bloomberg.
По думите й мащабът на тази кампания, в която хората участват несъзнателно, е несравним с всеки друг период в историята. В името на продажбата на реклама на най-изгодна цена, Google продава на колкото се може повече рекламодатели потребителска информация от порядъка на 70 млрд. пъти на ден.
Това представлява опасност за потребителите. Известни са случаи, когато Google е предавал информация за потребителите на Министерството на вътрешната сигурност на САЩ, с цел проследяване на мобилни телефони.
"Ето как работи това: всеки път, когато потребител на смартфон отвори приложение или уебсайт, на който се показва реклама, неговото устройство обменя данни за този потребител, за да му показва рекламите, от които се нуждае. Печели рекламодателят с най- висока цена за достъпното рекламно пространство", отбеляза Олсън.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Астрономи потвърдиха: междузвезден обект преминава през Слънчевата система

Русия заглушава GPS сигналите над Балтийско море

Измамни SMS-и за кражба на лични данни и пари заливат потребителите

Хакери заплашват да публикуват лични писма на екипа на Тръмп

Един от най-големите медийни холдинги ще плати на Тръмп $ 16 милиона обезщетение

Златото и петролът запазват позициите си

Безработицата в еврозоната през май неочаквано нарасна

Някои детайли от „сватбата на века”
