Водеща компания цели да направи всичките си ТВ предавания въглеродно неутрални

Водеща компания цели да направи всичките си ТВ предавания въглеродно неутрални Снимка: Photo by Glenn Carstens-Peters on Unsplash

Sky е първият телевизионен оператор, който се ангажира с въглеродно неутрално производство, за да постигне нулеви въглеродни емисии до 2030 г.

Sky е водещата медийна и развлекателна компания в Европа с 24 милиона клиенти в седем държави. Сега тя проправя пътя към по-екологична телевизионна индустрия, като си партнира с консорциума Albert на BAFTA. Екипът на Albert започва разговор за това какво могат да направят създателите на филми, телевизионните режисьори и продуцентите, имайки предвид климатичната криза в работата си, и как да революционизират творческия си процес.


По-рано тази година Sky обяви плана си да достигне нулеви въглеродни емисии в цялата стойностна верига до 2030 г., като стартира Sky Zero, кампания, насърчаваща другите да „#GoZero“ (тръгнете към нулата - бел. ред.) чрез разпространение на думата в социалните медии. Компанията заявява, че сега е определена като най-устойчива в областта на развлеченията.


Но какво всъщност означава постигането на нетна нула за компанията? Sky се ангажира да намали емисиите от своите бизнес операции, доставчици и клиенти с най-малко 50 на сто. Важни са и плановете за разработване на едно от най-екологичните филмови и телевизионни студиа в света, Sky Studios Elstree, което ще бъде новата производствена централа в Европа.


Навлизаме в критично десетилетие по дългия път към възстановяване на климата и всички бизнеси имат възможност да ускорят напредъка и да станат част от решението“, казва в изявление Джеръми Дароч, изпълнителен директор на Sky Group. Гаранцията за въглеродна неутралност за всички поръчани от Обединеното кралство оригинални сериали на Sky в бъдеще е „важен момент“, казва той, добавяйки, че това е най-амбициозният им ангажимент досега в областта на климатичните действия.


Арон Матюс, ръководител на индустриалната устойчивост на BAFTA Albert, казва: „Великобритания се ангажира да постигне нетни нулеви емисии до 2050 г., което означава, че всички бизнеси, включително тези от филмовата и телевизионната индустрия, ще трябва да разгледат своите операции.


Матюс описва партньорството с ъсSky като „фантастично“ и заявява, че с нетърпение очаква да работи с компанията, за да гарантира постигането на нулево въглеродно бъдеще. Sky вече получи сертификат CarbonNeutral® за всички 41 оригинални продукции, поръчани от Великобритания през 2019 г.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: