Дигиталният панаир на Болоня: 60 000 онлайн посетители, 75% международно присъствие

Дигиталният панаир на Болоня: 60 000 онлайн посетители, 75% международно присъствие Снимка: pixabay

Панаирът на книгата в Болоня привлече два пъти повече посетители онлайн, отколкото привлича обичайно на място.

Изпробвайки онлайн пространството, световната издателска индустрия откри, че дигиталната среда може да бъде по-благоприятна за книжния бизнес, отколкото мнозина любители на печата са вярвали. В ситуация на световна пандемия дигиталната среда може да предложи безопасно място за продажба на продукти и за провеждане на книжни събития, които да преодолеят географските, времевите и културните граници пред нас.


Макар физическото 57-мо издание на книжния панаир в Болоня да бе отменено, неговото виртуално изражение се оказа добре възприето. Организаторите на дигиталния панаир обявиха, че над 500 издатели са се регистрирали на платформата и са предложили за разглеждане общо около 20 000 заглавия. 

Физическото изложение в Болоня обичайно привлича над 30 000 международно активни професионалисти. А според тазгодишния доклад на организаторите, над 60 000 потребители са се ангажирали с някое от събитията в програмата, като 75% от тези потребители са чуждестранни. Живите предавания, студийните продукции, семинари, беседи, интервюта и церемонии по награждаване, са имали 30 000 гледания.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: