H&M бележи изненадващ ръст в печалбите за последното тримесечие
- България
- Източник: Bloomberg.com
- Автор:
Снимка: Fernand Decanne/Unsplash.com
Компанията отчита 230 млн. долара брутна печалба до края на август тази година. Това се равнява на два пъти повече от най-добрите досегашни прогнози за H&М.
Шведската марка за производство на облекло H&M отстъпи второто място на Uniqlo като най-печеливш моден бранд oще миналата есен.
През второто тримесечие на тази година пък временно затвори 900 от 5000 свои магазини поради 50% спад на приходите в местна валута. Освен пандемичната обстановка за негативните резултати допринасяше и наличието на свръх инвентар в сравнение с реализираните продажби.
Въпреки мрачните прогнози за компанията обаче към момента се наблюдава нормализиране в продажбите, като в края на август спадът в търсенето вече е 16%.
От бранда обясняват добрите резултати с добре приети нова сезонна колекция и повече стоки, продадени на каталожна цена.
Към момента отново функционират 758 от 900 временно затворените обекти на компанията.
H&M все още не е обявила какъв процент от последно регистрираните приходи идва от онлайн продажби. За предното тримесечие делът на онлайн продажбите беше 32% от приходите в местна валута.
Според компанията онлайн пазарът е доходоносно и „развиващо се" звено.
През второто тримесечие на тази година пък временно затвори 900 от 5000 свои магазини поради 50% спад на приходите в местна валута. Освен пандемичната обстановка за негативните резултати допринасяше и наличието на свръх инвентар в сравнение с реализираните продажби.
Въпреки мрачните прогнози за компанията обаче към момента се наблюдава нормализиране в продажбите, като в края на август спадът в търсенето вече е 16%.
От бранда обясняват добрите резултати с добре приети нова сезонна колекция и повече стоки, продадени на каталожна цена.
Към момента отново функционират 758 от 900 временно затворените обекти на компанията.
H&M все още не е обявила какъв процент от последно регистрираните приходи идва от онлайн продажби. За предното тримесечие делът на онлайн продажбите беше 32% от приходите в местна валута.
Според компанията онлайн пазарът е доходоносно и „развиващо се" звено.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
САЩ и Великобритания подготвят мащабна военна помощ за Украйна
Кои са факторите при взимане на решение за работа в дадена организация
Шефът на NVIDIA: хуманоидните роботи скоро ще станат нещо обичайно, като автомобилите
Австралийският премиер нарече Илон Мъск „арогантен милиардер“
Google уволни още повече служители след вече приключилия седящ протест
Европа се затопля два пъти по-бързо от другите континенти
Германците се пристрастиха към „соларните балкони”
Започва строителството на 1000 нови паркоместа на Терминал 2 на летище София
Анджей Дуда обясни защо Полша не трябва да въвежда еврото
КЕШ клуб
300
3 000
30 000