H&M бележи изненадващ ръст в печалбите за последното тримесечие
- България
- Източник: Bloomberg.com
- Автор:
Снимка: Fernand Decanne/Unsplash.com
Компанията отчита 230 млн. долара брутна печалба до края на август тази година. Това се равнява на два пъти повече от най-добрите досегашни прогнози за H&М.
Шведската марка за производство на облекло H&M отстъпи второто място на Uniqlo като най-печеливш моден бранд oще миналата есен.
През второто тримесечие на тази година пък временно затвори 900 от 5000 свои магазини поради 50% спад на приходите в местна валута. Освен пандемичната обстановка за негативните резултати допринасяше и наличието на свръх инвентар в сравнение с реализираните продажби.
Въпреки мрачните прогнози за компанията обаче към момента се наблюдава нормализиране в продажбите, като в края на август спадът в търсенето вече е 16%.
От бранда обясняват добрите резултати с добре приети нова сезонна колекция и повече стоки, продадени на каталожна цена.
Към момента отново функционират 758 от 900 временно затворените обекти на компанията.
H&M все още не е обявила какъв процент от последно регистрираните приходи идва от онлайн продажби. За предното тримесечие делът на онлайн продажбите беше 32% от приходите в местна валута.
Според компанията онлайн пазарът е доходоносно и „развиващо се" звено.
През второто тримесечие на тази година пък временно затвори 900 от 5000 свои магазини поради 50% спад на приходите в местна валута. Освен пандемичната обстановка за негативните резултати допринасяше и наличието на свръх инвентар в сравнение с реализираните продажби.
Въпреки мрачните прогнози за компанията обаче към момента се наблюдава нормализиране в продажбите, като в края на август спадът в търсенето вече е 16%.
От бранда обясняват добрите резултати с добре приети нова сезонна колекция и повече стоки, продадени на каталожна цена.
Към момента отново функционират 758 от 900 временно затворените обекти на компанията.
H&M все още не е обявила какъв процент от последно регистрираните приходи идва от онлайн продажби. За предното тримесечие делът на онлайн продажбите беше 32% от приходите в местна валута.
Според компанията онлайн пазарът е доходоносно и „развиващо се" звено.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
В Европа оцениха влиянието на изкуствения интелект върху икономиката
Starlink съобщи за загубата на връзка със спътник
Коалиция от ИТ-гиганти инвестира 44 милиона долара в премахването на CO₂
Фермерите в ЕС не искат споразумението „Меркосур”, индустриите се надяват да се случи
Над 1 млрд. лв. са приходите от тол системата за 2025 г.
Тръмп сложи край на лотарията „Зелена карта”
TikTok – САЩ стана собственост на консорциум американски инвеститори
ЕС одобри € 90 милиарда заем за Украйна
От 2029 г. YouTube ще излъчва „Оскарите”
КЕШ клуб
300
3 000
30 000