Стартира проучване относно мерките на хората и размерите на дрехите в България

Стартира проучване относно мерките на хората и размерите на дрехите в България Снимка: piqsels.com

Стартъп компания инициира представително проучване относно мерките на хората и размерите на дрехите в България

Проучването представлява изследване относно мерките на 1000 души от различни възрастови групи в България. Участието ще бъде анонимно.

Това проучване ще даде информация относно мерките на българите, както и какви размери дрехи се носят в България. Тази информация може да се използва от производителите, за да се оптимизират производствата на дрехи и аксесоари, да се оптимизират предложенията на компаниите към потребителите и те да бъдат по-персонализирани. По този начин ще се намали вредния отпечатък от т.нар. “бърза мода” и ще се намалят разходите за дрехи, които отиват на сменището. Ще се проследи и има ли промяна спрямо държавния стандарт, който се е използвал в България. 

 Държаният стандарт за производство на дрехи се основава на мерките на хората, морфологията на тялото и географските особености, които влияят върху формите на тялото. Подобно изследване не е правено в България в последните години, което дава възможност инициативата да се развие и да бъде полезна за цялото общество.

Данните, които ще се събират ще включват години, килограми, височина, дължина на ръкава, дължина на крачола, гръдна обиколка, обиколка ханш и др. В проучването ще се събере информация и относно това какви размери дрехи носят участниците и от кои модни марки. По този начин ще се направи сравнение на мерките на участниците и това какви размери дрехи избират да закупят. 

Данните ще се събират чрез обектите на търговската мрежа, които ще бъдат партньори на инициативата, и чрез други специално обособени за целта места. Ще се предоставят формуляри за събиране на мерките, както и съоветните правила за дейността.

В инициатива ще се включат и доброволци, които ще събират и ще анализират данните от проучването. 

 Основен организатор на инициативата е старт-ъп компанията Стейлър , която развива технологичен продукт в сферата на електронната търговия с дрехи. Компанията помага да се увеличат продажбите и да се намалят многократно поръчките поради неправилни размери.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: