Nike остава най-скъпата марка за дрехи в света
- Мода
- Текст:
Снимка: https://pixabay.com/
Американският производител на спортни стоки Nike Inc. за пореден път стана лидер в световната класация на най-скъпите марки в категорията облекло и аксесоари, според годишно проучване на Brand Finance
Nike се задържа на първото място още от 2015 г., когато беше публикуван първият доклад за категорията.
Стойността на марката, собственост на американски производител, е намаляла с 5,6% през годината и се оценява на 31,3 млрд. долара.
На второ място, както и година по-рано, е френската марка Louis Vuitton, чиято стойност нараства с 12,2%, възлизайки на 26,29 млрд. долара.
Третата позиция заема друга луксозна марка от Франция - Chanel, която отбеляза силен ръст от 27%, до $19,39 млрд., и измести Gucci в класацията.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
В Европа оцениха влиянието на изкуствения интелект върху икономиката
Starlink съобщи за загубата на връзка със спътник
Коалиция от ИТ-гиганти инвестира 44 милиона долара в премахването на CO₂
Фермерите в ЕС не искат споразумението „Меркосур”, индустриите се надяват да се случи
Над 1 млрд. лв. са приходите от тол системата за 2025 г.
Тръмп сложи край на лотарията „Зелена карта”
TikTok – САЩ стана собственост на консорциум американски инвеститори
ЕС одобри € 90 милиарда заем за Украйна
От 2029 г. YouTube ще излъчва „Оскарите”
КЕШ клуб
300
3 000
30 000