Nike остава най-скъпата марка за дрехи в света
- Мода
- Текст:
Снимка: https://pixabay.com/
Американският производител на спортни стоки Nike Inc. за пореден път стана лидер в световната класация на най-скъпите марки в категорията облекло и аксесоари, според годишно проучване на Brand Finance
Nike се задържа на първото място още от 2015 г., когато беше публикуван първият доклад за категорията.
Стойността на марката, собственост на американски производител, е намаляла с 5,6% през годината и се оценява на 31,3 млрд. долара.
На второ място, както и година по-рано, е френската марка Louis Vuitton, чиято стойност нараства с 12,2%, възлизайки на 26,29 млрд. долара.
Третата позиция заема друга луксозна марка от Франция - Chanel, която отбеляза силен ръст от 27%, до $19,39 млрд., и измести Gucci в класацията.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
SpaceX ежегодно изстрелва толкова сателити, колкото всички останали, взети заедно
Годишната инфлация в еврозоната през октомври забави темпа си до 2,1 процента
Си Дзинпин нарече Китай идеално място за инвестиции
На Хелоуин безопасността трябва да е на първо място
Apple обяви рекордни печалби в края на фискалната година
Индия и САЩ подписаха 10-годишен пакт за сътрудничество в отбраната
Гърция инвестира € 2.5 милиарда за борба със сушата и недостига на вода
Тръмп и Си Дзинпин стопиха ледовете
Нидерландците обуздаха популистката еуфория
КЕШ клуб
300
3 000
30 000