Отличиха победителите в конкурса "Застрахователи за обществото 2022"

Отличиха победителите в конкурса "Застрахователи за обществото 2022" Снимка: Асоциация на българските застрахователи

Отличени са социално отговорни инициативи на ЗК „Лев Инс“ АД, Дженерали България и Алианц България

Победителите в осмото издание на конкурса "Застрахователи за обществото 2022" получиха своите отличия на тържествена церемония на 5 октомври 2022 г.  Така, с поглед към нуждите на обществото, застрахователната гилдия отбеляза професионалния си празник „Деня на застрахователя“. 

Конкурсът „Застрахователи за обществото“ се организира от Асоциацията на българските застрахователи,  Българска Асоциация на Застрахователните Брокери, Асоциацията на застрахователните брокери в България и Обединени Застрахователни Брокери. Победителите се излъчват чрез гласуване от застрахователните дружества и застрахователните брокери - членове на сдруженията.

На първо място застрахователната общност постави социалната кампания  на ЗК „Лев Инс“ АД - „Пази детето в интернет“.

Кампанията ес фокус онлайн тормозът и посегателство над деца, като акцентира върху превенцията чрез обучение и формиране на поведенческа култура в онлайн среда. Тя има национално покритие и е насочена към родители, учители и ученици. За целите  на кампанията е създадена онлайн платформа с достъпни безплатни информационно- образователни видео съдържание за деца и родители, организират се сесии на живо и онлайн. Приоритет за кампанията са посещенията и образователните лекции за ученици по места в цялата страна. Само за периода от март до юни 2022 г. са обучени близо 100 000 ученици, родители, педагогически персонал, както и държавни и общински служители.

Второто място в конкурса е за инициативата на  Дженерали Застраховане АД - The Human Safety Net „Да дадем път на услугите за ранно детско развитие в България“.

Инициативата е създадена от Група Generali, като част от стратегията й за устойчиво развитие. В България стартира през 2020 г., като цели да подкрепя хора в неравностойно положение. Тя е основана на идеята за „верижна помощ“, при която онези, които са подкрепени, могат един ден да помогнат на други хора, създавайки верига от положителни промени.

На трето място е класиран проектът на Алианц България "Заслушай се" в подкрепа на глухите хора.

Проектът е реализиран съвместно с фондация „Заслушай се“ и е един от най-големите социални проекти в подкрепа на глухите хора. В България живеят около 100 000 глухи хора и за Алианц България е важно да да бъде осигурен достъп до финнасовите услуги и продукти на компанията. Информационните материали на компанията се преведени на жестов език, а всеки клиент със слухови затруднения може да получи консултация за предлаганите от Алианц финансови услуги чрез жестов превод в реално време. През сайта на Алианц България се достъпва дигитална платформа, чрез която с натискане на един бутон клиентът се свързва с жестов преводач. 

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: