Глобален пазар на крем за ръце до 2027 г.

Глобален пазар на крем за ръце до 2027 г. Снимка: https://pixabay.com/

Очаква се да се повиши търсенето на крем за ръце през прогнозния период поради нарастващия брой на работещите жени в целия свят.

Много от производителите въвеждат на пазара естествен и органичен крем за ръце в различни варианти, което се очаква да стимулира растежа на пазара на крем за ръце по отношение на продажбите.

Размерът на световния пазар на крем за ръце през 2019 г. се оценява на 336,2 милиона долара и се очаква да достигне 655,6 милиона долара до 2027 г., регистрирайки CAGR от 6,2% от 2021 до 2027 г.

Кремът за ръце е продукт, който поддържа ръцете меки, гладки и хидратирани за по-дълъг период от време. На пазара се предлагат различни варианти на крем за ръце, сред които възстановяващ крем за ръце, защитен крем за ръце, крем за ръце със SPF, ароматен крем за ръце, крем за ръце без аромат и други. Пазарът на кремове за ръце преживява експоненциален растеж поради нарастващото желание на потребителите да овлажняват ръцете си след измиване и дезинфекция. Разширяването на каналите за дистрибуция, като онлайн магазини, супермаркети, хипермаркети, специализирани магазини и др., правят кремовете за ръце леснодостъпни за клиентите, като това допринася за растежа на пазара на този продукт. Използването на крем за ръце, съдържащ съставки и аромати като плодови и гурме, кремообразни и скрабови, са някои от водещите тенденции на пазара на кремове за ръце сега.

Преди пандемията на COVID-19 кремът за ръце се счита за луксозен или първокласен продукт за грижа за ръцете. Нуждата от омекотяване на ръцете съществуваше и преди тази пандемия, но беше сред потребителите в ниския сегмент. Сега обаче тази категория продукти се премества в основното пространство. Настоящият сценарий насочи вниманието на потребителите към овлажняване на ръцете след измиване, дезинфекция на ръцете и поддържане на хигиена. Това се дължи на факта, че ежедневното миене на ръцете прави кожата груба, суха и опъната. Това от своя страна увеличи търсенето на крем за ръце на пазара по време на пандемията, като в крайна сметка допринеся за нарастващото търсене на пазара на кремове за ръце.

Анализът на пазара на крем за ръце в световен мащаб е сегментиран по тип продукт, демографски данни, възрастова група, канал за разпространение и регион. По тип продукт пазарът на кремове за ръце се класифицира на възстановяващ крем за ръце, крем против стареене на ръцете, избелващ крем за ръце, нощен крем и др. По демографски признак се разделя на мъжки и женски. Според възрастовите групи той е сегментиран в бейби бумъри, милениали, поколение X, поколение Z. На базата на каналите за продажба е разделен на супермаркет/хипермаркет, специализирани магазини, салони за красота, фармацевтични и аптечни магазини и онлайн магазини.

Спрямо каналите на продажби се очаква сегментът за електронна търговия да бъде най-бързо растящият по отношение на продажбите по време на прогнозния период на пазара на крем за ръце поради нарастването на използването на онлайн платформи за електронна търговия сред клиентите. Това се дължи на лесния достъп до различни марки, дизайни и видове кремове за ръце благодарение на онлайн платформите. Освен това онлайн магазините имат функции за спестяване на време и възможност за доставка до дома, което кара потребителите да избират онлайн магазините. Освен това, заради пандемията COVID-19, потребителите се въздържат да излизат извън домовете си и на места с много хора, като супермаркети и хипермаркети. Това увеличава разпространението на кремове за ръце през онлайн магазините.

Основни констатации от проучването

По тип продукт сегментът за възстановяващи кремове за ръце представлява най-високият пазарен дял на кремовете за ръце през 2019 г., нараствайки с CAGR от 4,9% от 2021 до 2027 г.

По демографски признак, женският сегмент отчита най-висок пазарен дял през 2019 г., нараствайки с CAGR от 5,8% от 2021 до 2027 г.

По възрастови групи сегментът поколение x представлява най-високият пазарен дял през 2019 г., нараствайки с CAGR от 5,0% от 2021 до 2027 г.

По канал на дистрибуция сегментът на супермаркетите/хипермаркетите представлява най-високият пазарен дял през 2019 г., нараствайки с CAGR от 4,8% от 2021 до 2027 г.

По региони Азиатско-Тихоокеанският регион заема максимален дял на пазара на крем за ръце през 2019 г. и се очаква да доминира на пазара през прогнозния период.

Лидерите, работещи в световната индустрия за кремове за ръце, са Unilever, Philosophy INC., Johnson & Johnson, Procter & Gamble, Beiersdorf, Shanghai Jahwa United Co., Ltd, Sanofi Consumer Health Inc., Henkel AG & Co. и Marks and Spencer plc.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: