
Какво трябва да знаят туристическите маркетолози, за да се ориентират по пътя напред
- Маркетинг
- Източник: https://www.thinkwithgoogle.com/
- Автор:

След като ви разказахме за това как пандемията промени сферата на туризма, редно е да ви дадем няколко съвета, които според Google биха били в полза за маркетолозите в сферата на туризма.
По отношение на
пътуванията, търсенията, свързани с „виртуални обиколки“, са се увеличили в
световен мащаб с над 500% през годината, което предполага, че хората може би ще
предпочитат алтернативи на персоналните обиколки, докато оново не се почувстват
в безопасност. Например Гръцкият туристически съвет предлага „виртуални
обиколки“ на своята страна, а Airbnb са отворили платформа за преживявания, така
че хората да могат да съпреживеят градовете, които биха посетили.
Какви стъпки могат да бъдат предприети
В този момент е изключително важно да се подчините на очакванията на потребителите и да си ги поставите като приоритет.
Вземете мерки от по-рано. Автоматизирайте вашия маркетинг, за да се отговори на търсенето в реално време.
Проследете водещите индикатори. Започнете да проследявате ключовите индикатори извън пътуването, като например търсене на ресторанти, фитнес зали и кина. Интегрирайте тази информация в собствените си данни, за да се подготвите по-добре при увеличаване на търсенето.
Ускорете дигиталната трансформация. Поставете данните в центъра на вашите операции, за да направите бизнеса си по-гъвкав и адаптивен.
Сега повече от всякога е важно да бъдете информирани, пъргави и адаптивни към промяна на потребителските нужди. Въпреки че не можем да кажем със сигурност кога пътуванията ще се възобновят, 31% от потребителите в Обединеното кралство казват, че приоритет за тях ще бъде закупуването на почивка или пътуване пред всяко друго голямо решение за инвестиция в по-голяма покупка. Знаем, че хората ще покажат кога са готови да направят тези покупки, и това да останете фокусирани ще бъде от решаващо значение за успешното възстановяване на вашия бизнес.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
