Bosch отчита рекорден оборот в България

Bosch отчита рекорден оборот в България Снимка: https://pixabay.com

Тази година Бош отбелязва 25 години в България.
Бош, водещ международен доставчик на технологии и услуги, достигна рекорден оборот в България от над 170 млн. лева (87 млн. евро) през 2017 г. Сравнено с предходната година, това представлява ръст от над 83%. Резултатите бяха представени на традиционната годишна пресконференция на компанията. „Благодарение на нашите иновативни продукти и ориентирани към клиента услуги ние продължихме нашия устойчив растеж на българския пазар и през 2017 г.“, отбеляза Михай Болдижар, генерален директор на Роберт Бош ЕООД и представител на Група Бош в България

Тази година Бош отбелязва 25 години в България. За този период компанията успя да разшири своите дейности в страната в рамките на три от четирите си бизнес сектора: Автомобилни технологии, Потребителски стоки и Енергийна и сградна техника. „През 2018 г. очакваме позитивната тенденция да продължи във всички бизнес сектори“, допълни Болдижар. Устойчивият растеж на Бош е свързан и с увеличение на броя на служителите, който достигна близо 190 души към 31 декември 2017 г. (вкл. служители от неконсолидирани дружества).

Въпреки трудния икономически климат Бош си поставя за цел да продължи своя растеж и през тази година. След постигане на рекордни резултати през 2017 г. и в контекста на икономическите и геополитическите рискове през 2018 г. Група Бош очаква ръст на продажбите от 2 до 3%. През първото тримесечие генерираният от компанията оборот надвиши този от същия период през изминалата година с 5% след коригиране на ефекта от курсовите разлики.

Компанията планира и сериозна бизнес трансформация в три направления: мобилност, свързаност и автомобили. Бош има амбиция да стане лидер на пазара на електромобили, а също и да стане водещ доставчик на мобилни технологии  в автоматизацията, електрифицирането и интернет на нещата, поясни Михай Болдижар.

„Няма друга компания, която да може да предложи комбинация от всеобхватна компетентност в свързаността с широко индустриално и продуктово ноу-хау. Това е уникалното конкурентно предимство на Група Бош”, каза изпълнителният директор на Бош, д-р Фолкмар Денер, на годишната пресконференция на компанията в Ренинген. Според него повишаването на качеството на живот и допринасянето за по-устойчиво развитие и опазване на околната среда са топ приоритети за Бош: „Нашият слоган „Техника за живота“ показва мотивацията ни за разработване на възможно най-добрите технологии за опазване на околната среда. Искаме да помагаме на хората да стават по-мобилни, докато подобряваме качеството на въздуха”. За да намали още повече вредните емисии от транспорта, компанията прави значителни инвестиции – и в пазарния пробив на електромобилността, и в подобряването на класическите двигатели с вътрешно горене. Бош постигна невероятен технологичен пробив в дизеловата технология – чрез иновацията на инженерите от Бош емисиите от NOx се намаляват значително. Тестваните автомобили, оборудвани с подобрената технология, отделят средно не повече от 13 мг азотни оксиди на километър. „Има бъдеще за дизела. Той ще остане неразделна част от мобилността на утрешния ден“, убеден е изпълнителният директор на Бош.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: