В отживелица ли се превръщат пощенските услуги?

В отживелица ли се превръщат пощенските услуги? Снимка: theepochtimes.com

Разследване на пощенската служба на САЩ установи, че в рамките на два дни е доставена в срок едва 66% от пощата

Други констатации, подкрепени със снимки, показват поща, повредена от вода и пощенски служител, който спи на мотокар, пише theepochtimes.com.

„Станахме свидетели и на общ безпорядък, бездействащ персонал, общо невнимание към детайлите, изоставена поща около машините за обработка и дори пратки, „забравени” два месеца в контейнер на двора”, се казва в доклада на главния инспектор. Разследването е проведено в периода юли – декември 2023 г. и заключението е, че конкретно ревизираната пощенска служба „не предоставя адекватни услуги”.

Любопитното е, че като част от процеса за обновяване на пощенската мрежа в САЩ, конкретния разследван център за обработка на поща вече е обновен срещу $ 25 милиона, което очевидно не е довело до оптимизиране на услугите. 

Разследващите са открили също „значително количество неоторизиран извънреден труд”, недостатъчна работна ръка за ефективна обработка и транспортиране на поща, хиляди пътувания, които не са записани в системата за проследяване на пощенската служба и общ спад в производителността. Много от проблемите са установявани и при предишни одити.

Разследването подклажда и нови съмнения в резултатите от президентския вот през 2020 г., заради твърденията, че множество гласове, подадени по пощата, са „изчезнали”. В този смисъл констатираните нередности са сериозно предупреждение за (не)надежността на такъв тип гласуване предвид предстоящите президентски избори в САЩ през ноември. 

Трябва да се признае, че констатираните в САЩ нередности са факт на много места по света, така че за съществуването си пощите все повече разчитат на редица други дейности, включително финансови услуги.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: