Изкуствен интелект ще помага на бизнеса да намали въглеродните емисии и разходите си

Изкуствен интелект ще помага на бизнеса да намали въглеродните емисии и разходите си Снимка: logmore.com

Бизнес-модълът е дело на британската логистичната платформа 7bridges, която помага на компаниите да бъдат по-устойчиви.

Особено голяма нужда от това имат веригите за доставки, като един от най-големите източници на парникови газове. Именно затова се въвеждат все по-строги регулации, които изискват от доставчиците много по-устойчиви и екологични транспортни практики, подчертава Euronews. 

Но реално погледнато, повечето от фирмите имат дълъг път пред себе си, за да направят дейността си по-екологична и същевременно да реализират добри бизнес-резултати. Изправени пред дилемата между по-високите приходи и „зелените” практики, много доставчици предприемат краткосрочни решения, вместо да се заемат с решаването на проблема в основите му.

Точно това прави „Зеленото съотношение“ - система, разработена от 7bridge, която предлага идеалния баланс между доволни акционери - оптимизация на разходите - доволни клиенти и доволни регулатори, плюс оптимизирана устойчивост. 

За целта клиентите на 7bridge използват платформа, обслужвана от изкуствен интелект (AI Intelligence). Съобразно данните на клиента, тя прецизира процеса за вземане на решения, оптимизира разходите и оперативната ефективност, намалява рисковете от замърсяване, прогнозира търсенето и най-добрите опции за динамично превключване между различни оператори, разпределя интелигенто товарите и планира най-оптималните транспортни маршрути.

Това означава, че бизнесът може бързо да се адаптира към непланирани смущения, както и към сезонни промени в търсенето и предлагането, като същевременно въвежда траен модел за по-екологична дейност, без да накърнява приходите си. 

От компанията смятат, че бизнесът им тепърва ще се разраства, предвид все по-строгите мерки срещу бизнеси с голям принос в парниковите емисии.

7bridge предлагат и симулирани модели за екологично съобразни доставки в зависимост от пренасяните товари – напр. за хранителната или фармацевтичната промишленост. Така клиентите могат веднага да видят идеалната отправна точка за своя бизнес, която ще им позволи най-добрия баланс между устойчивост и рентабилност.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: