
Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията
- България
- Източник: Unilever
- Текст:

Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

В Китай се проведе първият в страната турнир по футбол между хуманоидни роботи

Първият в историята спътник за производство на чипове в космоса беше изведен в орбита

Австралия възнамерява да постигне от САЩ пълна отмяна на търговските мита

Над една четвърт от британския бизес е бил атакуван от хакери

Как изглежда най-старият камък на Земята, който е на повече от 4,1 милиарда години

Иран: Какво се промени след 12-дневната война

Израел е подготвял своя план за нападение срещу Иран още от 2010 г., установиха медии

Иран отвори въздушното си пространство за международни транзитни полети

Уорън Бъфет направи рекордно дарение
КЕШ клуб
300
3 000
30 000