Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията
- България
- Източник: Unilever
- Текст:
Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:
В Китай пуснаха хуманоиден робот на цената на iPhone 17 Pro Max
Nike представи маратонки с мотор, които позволяват на хората да се движат по-бързо
В неделя връщаме часовника назад - печелим ли „допълнителен” час сън?
ОПЕК ще предотврати дефицит на петролния пазар
Липсата на точна и пълна информация води до неизгодни сделки и по-високи цени
След санкциите на САЩ Русия обяви, че е „отворена” за среща между Путин и Тръмп
Германия поема плащания на „замразеното” правителство на САЩ
САЩ и ЕС с нови санкции срещу Русия
Гърция започва активна програма за преодоляване на жилищната криза
КЕШ клуб
300
3 000
30 000