
Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията
- България
- Източник: Unilever
- Текст:

Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Икуственият интелект прави революция в ранната диагностика

Седящият начин на живот увеличава риска от развитие на диабет тип 2

ЕС ще се защитава от дронове с украинска технология

Разследват сериозен проблем в електромобилите Tesla

Швейцария удвои вноса на руско злато

Зеленски е готов да се срещне с Тръмп и Путин

Руската Интервизия се кани да засенчи Евровизия

TikTok се продава – но кои от активите му?

Арестуваха собственика на кораб, причинил опустошителния взрив в пристанището на Бейрут
КЕШ клуб
300
3 000
30 000