
Как пандемията повлия на ежедневните хигиенни навици на хората
- Здравеопазване
- Източник: ведомости
- Автор:

След избухването на пандемията 66% от хората са започнали да си мият ръцете си по-често, според проучване на Dyson Global Hygiene Study, проведено сред респонденти от 14 страни по света.
Осъзнавайки колко микроорганизми могат да останат по ръцете им, хората са променили подхода си към хигиената. Преди това положението е било плачевно, твърди изследването. 11% от анкетираните са признали, че обикновено са напускали тоалетната, без да си измият ръцете.
Въпреки това, дори и сега все още има много какво да се желае: мнозина все още не знаят как да си измият ръцете правилно и пренебрегват важността на правилното изсушаване. Проучването е показало, че 25% от анкетираните при липса на сушилни или кърпи биха предпочели да изчакат, докато ръцете им изсъхнат, а 15% биха ги изтрили в дрехите си.
В условията на пандемия дори най-надеждният начин за премахване на излишната влага, сушилните, предизвикват тревога. Сега много от анкетираните са загрижени за тяхното използване: 40% от участниците в изследването се притесняват, че трябва да натискат механични бутони, а 32% – че ръцете им са изсушени от струя замърсен въздух. За намаляване на безпокойството, според анкетираните, най-доброто решение е безконтактното активиране (58% са гласували за него), както и вграденият филтър за пречистване на въздуха (47% от гласувалите).
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Биткойн с рекордна цена в началото на „крипто седмицата“

Въвеждането на еврото може да отслаби влиянието на некоректните търговци

Украинци, които не одобряват руската агресия, няма да могат да влизат в Русия

Китай отчита рекорден износ въпреки замразяването на търгоията със САЩ

ЕС и Мексико са готови да продължат „митническите” преговори със САЩ

Украйна и Азербайджан подписаха пътна карта за енергийно сътрудничество

В ЕС заявиха готовност за въвеждане на контрамерки срещу САЩ

Спътниковият Wi‑Fi на Starlink вече работи на борда на 1 000 самолета
