
Изстрелването на космически кораб се провали: няма желащи за туристи
- Авиация и космонавтика
- Текст:

Космическият туризъм е доста популярна тема на границата на технологичния процес. Не напразно такива гиганти като Blue Origin от Amazon и SpaceX я развиват, пише изданието Futurism.
Но, както се оказа, в индустрията за полети в орбита от непрофесионалисти има и обратна страна. Така например, на компанията Space Adventures й се наложи да отмени старта на космическия кораб, тъй като не успя да намери туристи за полет в Космоса.
"Мисията беше предложена на голям брой от нашите потенциални клиенти, но в крайна сметка комбинацията от цена, време и опит се оказа неподходяща в този конкретен момент и договорът ни със SpaceX изтече. Надяваме се да се върнем към това предложение в бъдеще", заяви Стейси Търн от Space Adventures.
Чуждестранните издания масово започнаха да пишат, че този случай е показателен. Т.е. , че видите ли, индустрията все още си остава твърде недомислена докрай и необмислена, и имаща много проблеми: започвайки от проблемите с тоалетната, завършвайки с огромната цена на пътуването (средно около 200 милиона долара).
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Илон Мъск похвали биткойна за това, че не може да бъде „напечатан"

Ледникова или дъждовна: коя вода всъщност е по-чиста?

Златото поскъпва трета поредна търговска сесия

Цените на газа в Европа се повишиха до 381 долара за хиляда кубически метра

Световната здравна организация бие тревога за опасни детски сиропи за кашлица

В руската армия на фронта в Украйна се сражават поне 1000 кубинци

ЕС затяга контрола над вноса на играчки

Google ще инвестира $ 15 милиарда в Индия
