
Изстрелването на космически кораб се провали: няма желащи за туристи
- Авиация и космонавтика
- Текст:

Космическият туризъм е доста популярна тема на границата на технологичния процес. Не напразно такива гиганти като Blue Origin от Amazon и SpaceX я развиват, пише изданието Futurism.
Но, както се оказа, в индустрията за полети в орбита от непрофесионалисти има и обратна страна. Така например, на компанията Space Adventures й се наложи да отмени старта на космическия кораб, тъй като не успя да намери туристи за полет в Космоса.
"Мисията беше предложена на голям брой от нашите потенциални клиенти, но в крайна сметка комбинацията от цена, време и опит се оказа неподходяща в този конкретен момент и договорът ни със SpaceX изтече. Надяваме се да се върнем към това предложение в бъдеще", заяви Стейси Търн от Space Adventures.
Чуждестранните издания масово започнаха да пишат, че този случай е показателен. Т.е. , че видите ли, индустрията все още си остава твърде недомислена докрай и необмислена, и имаща много проблеми: започвайки от проблемите с тоалетната, завършвайки с огромната цена на пътуването (средно около 200 милиона долара).
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Швейцарски роботи доставят храна за вкъщи

Великобритания реши да даде на всички граждани безплатен достъп до ChatGPT Plus

Сайтовете „само за възрастни” - неафишираният голям бизнес

Rheinmetall ще построи два военни завода в България

Мерц обмисля кандидатурата на фон дер Лайен за поста президент на Германия

Индия стана водещ доставчик на дизелово гориво за Украйна

Добро начало за азиатските пазари, слаб старт на борсите в Европа

Как войната превръща Украйна в „Силициевата долина” на отбраната
