
Летните пикници стимулират продажбите на хранителни стоки
- Държави
- Текст:

Продажбите на хранителни стоки в Обединеното кралство се радват на тласък през последния месец, тъй като британците се запасиха с артикули за пикник по време на горещините.
Продажбите се повишиха с 4,4% през четирите седмици на юли, движени от пресни храни и напитки, тъй като желанието за хранене на открито надделява над нарастващата инфлация.
Все пак обемните продажби са намалели с 4,1% през периода, тъй като домакинствата стегнаха кесиите за седмичното си пазаруване.
Дискаунтърите Lidl и Aldi бяха най-големите печеливши, като продажбите им се повишиха съответно с 14,8% и 5,4%, тъй като повече хора преминаха към по-евтини магазини.
Продажбите на Tesco са нараснали с 2%,а Asda и Sainsbury’s отчетоха ръст от 0,3%, според световния лидер в проучването, данните и анализирането на аудитории Nielsen. Продажбите на Morrisons паднаха с 4,8%, докато Ocado спадна с 1,2%.
Майк Уоткинс от Nielsen казва:
„Очаква се тревожният натиск върху обемите на продажбите да продължи през летния период и да се изостри поради празниците, като повече британци пътуват в чужбина, отколкото миналата година.“
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Meta купи стартъп за клониране на гласове

Във Великобритания се оплакват от недостиг на вносни сирена

Биткойн с рекордна цена в началото на „крипто седмицата“

Въвеждането на еврото може да отслаби влиянието на некоректните търговци

Украинци, които не одобряват руската агресия, няма да могат да влизат в Русия

Китай отчита рекорден износ въпреки замразяването на търгоията със САЩ

ЕС и Мексико са готови да продължат „митническите” преговори със САЩ

Украйна и Азербайджан подписаха пътна карта за енергийно сътрудничество
