
Летните пикници стимулират продажбите на хранителни стоки
- Държави
- Текст:

Продажбите на хранителни стоки в Обединеното кралство се радват на тласък през последния месец, тъй като британците се запасиха с артикули за пикник по време на горещините.
Продажбите се повишиха с 4,4% през четирите седмици на юли, движени от пресни храни и напитки, тъй като желанието за хранене на открито надделява над нарастващата инфлация.
Все пак обемните продажби са намалели с 4,1% през периода, тъй като домакинствата стегнаха кесиите за седмичното си пазаруване.
Дискаунтърите Lidl и Aldi бяха най-големите печеливши, като продажбите им се повишиха съответно с 14,8% и 5,4%, тъй като повече хора преминаха към по-евтини магазини.
Продажбите на Tesco са нараснали с 2%,а Asda и Sainsbury’s отчетоха ръст от 0,3%, според световния лидер в проучването, данните и анализирането на аудитории Nielsen. Продажбите на Morrisons паднаха с 4,8%, докато Ocado спадна с 1,2%.
Майк Уоткинс от Nielsen казва:
„Очаква се тревожният натиск върху обемите на продажбите да продължи през летния период и да се изостри поради празниците, като повече британци пътуват в чужбина, отколкото миналата година.“
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Световните цени на петрола намаляват с 1,7%

Търговската война между САЩ и Китай застрашава и руската икономика

Amazon изстреля в орбита първите си интернет спътници

Край на последния европейски оазис със „златни паспорти”

Светът отбеляза рекордни военни разходи от края Студената война

СЗО заяви за ускоряване на развалянето на продукти поради глобалното затопляне

Въпреки разногласията заради търговската война, Китай ще сподели лунните проби със САЩ

САЩ и Украйна могат да подпишат тази седмица сделката за ресурсите
