
Касите за самообслужване трябваше да се превърнат в революция - какво им попречи?
- Маркетинг
- Текст:

Касите за самообслужване обещаваха да облекчат живота на купувачите и на самите магазини. Обаче, както пише The Guardian, вместо това, те са направили точно обратното.
В статията на вестника се твърди, че касите за самообслужване не са оправдали надеждите, които са им били възлагани. Тази седмица главният изпълнителен директор на Wal mart дори заяви, че кражбите са станали по-чести, отколкото преди. Много служители и клиенти свързват това с касите за самообслужване. Освен това машините са усложнили живота на работниците, които трябваше да заменят. Един от касиерите разкри, че управлението на касите за самообслужване се е превърнало в една от най-досадните задачи.
В допълнение, The Guardian цитира следната статистика: през 2018 г. само 18% от всички транзакции в хранителни магазини са преминали през касите за самообслужване, а миналата година този показател е нараснал до 30%.
Експерти, позовавайки се на едно неотдавнашно проучване, също казват, че повечето хора всъщност не се нуждаят от каси за самообслужване. Истинската причина, поради която магазините ги използват, е, че техните конкуренти го правят.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Аптеките в Германия се сблъскват с липса на медикаменти

Япония е рекордьор по столетници

Анонимна класация ще отличи „най-тъпото” използване на изкуствен интелект

Русия и Беларус подновиха военните учения „Запад“

Светът реагира на руското нахлуване с дронове над Полша

Албания първа в света назначи изкуствен интелект за министър

В какви продукти да инвестираме спестени левове в брой преди еврото?

Лукашенко овободи нова група политически затворници
