Защо всяка марка трябва да има блог

Защо всяка марка трябва да има блог Снимка: https://pixabay.com/

Блогът е един от най-ефективните начини за повишаване на осведомеността за марката и достигане до вашата целева аудитория чрез създаване на съдържание, което отговаря на нейните търсения.

Социална медия. Бюлетини. Видео. Що се отнася до маркетинга на една марка, на пръв поглед има хиляди възможности за избор. Въпреки че всеки цифров канал може да предложи нещо уникално, първата опция, която брандовете трябва да вземат предвид, когато подобряват маркетинговата си стратегия, е блогът. Вярвате или не, блогът е един от най-ефективните начини за повишаване на осведомеността за марката и достигане до вашата целева аудитория чрез създаване на съдържание, което отговаря на нейните търсения.
 

Преди да се втурнете към компютъра си, за да щракнете върху бутона „стартирай“ в WordPress, ще трябва да вземете предвид няколко неща, като започнете с определянето на вашата тема и фокус. Създаването на тема ще ви помогне да определите нишата, в която ще се помести вашият блог, за да се наложи марката ви като пазарен лидер в бранша. За да настроите вашия блог успешно от самото начало, помислете за целта и аудиторията на вашата марка; това ще ви помогне да определите правилните ключови думи и фрази, за да сте сигурни, че блогът ще насочи читателите към вашия уебсайт.

Дори и с правилното позициониране в блога, оптимизацията за търсачки (SEO) е трудна тема за много предприемачи и собственици на бизнес поради непрекъснато променящи се тенденции и алгоритми. Независимо от вашия SEO опит, блоговете са отлично, лесно приложимо решение за стимулиране на по-органичен трафик към уебсайта ви.

Ако все още сте скептични относно това как блоговете могат да допринесат за популяризирането на бранда ви, ето основните причини, които правят блога полезен на вашата марка:

Поддържайте уебсайта си актуален.

Ако сте като по-голямата част от населението, когато се натъкнете на уебсайт, който не е актуализиран от години, вероятно ще излезете незабавно и никога няма да се върнете. Google работи на същия принцип; когато даден уебсайт или неговото съдържание не са актуализирани от известно време, той ще го прескочи, за да открие следващия най-добър резултат спрямо търсенето на потребителя. Следователно уебсайтовете, които се актуализират, имат много по-голям шанс да се класират по-високо като резултат от търсенето, отколкото страниците, които са остарели.

Поддържането на актуализиран уебсайт не означава, че ще трябва денонощно да работите над съдържанието, но най-добрата практика е да пускате съдържание поне веднъж седмично, ако е възможно. Публикуването на актуално съдържание предполага да спечелите доверието на потребителите си по-лесно, защото показва, че вашата марка е актуална и следователно е по-надеждна. Когато даден потребител сметне, че съдържанието ви е достоверно, има по-голяма вероятност да го сподели през цифрови канали, което значително подобрява вашето SEO, като генерира повече показвания на публикацията ви.

Увеличаване на „времето на престой“.

Времето на престой се определя, като се взима предвид продължителността на времето, което потребителят прекарва в разглеждане на уеб страницата, след като е щракнал върху връзка в нея с резултати от търсачката (SERP), преди да се върне обратно към резултатите от SERP. Това е ключов показател за определяне на ефективността на уебсайта ви и може да предостави ценна информация, свързана с това, което изглежда най-много интересува вашата аудитория. Времето за престой не ви предоставя само обратна връзка; Google вероятно използва този показател в своя алгоритъм, за да реши къде се класира даден уебсайт. Колкото по-дълго е времето на престой, толкова по-вероятно е уебсайтът ви да се класира по-нагоре в търсачката.

Съдържанието, което публикувате на уебсайта си, играе голяма роля за увеличаването на времето на престой, тъй като потребителите са значително по-малко склонни да прекарват каквото и да е време на страница, която считат за неактуална. Отнема приблизително 50 милисекунди (0,05 секунди), докато потребителите формират мнение за вашия уебсайт, което определя дали им харесва или не, дали ще останат или напуснат. Какво можете да направите, за да останат с най-доброто впечатление за толкова кратко време? Публикувайте съдържание, което е подходящо и съобразено с конкретната аудитория. Повечето потребители ще стигнат до вашия уебсайт чрез някаква форма на съдържание, вероятно публикация в блог, и ще останат, ако смятат, че съдържанието отговаря на конкретен въпрос или представлява интерес за тях.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: